English

مدیرکل میراث‌فرهنگی مازندران:

ارسال طرح‌های عمرانی و مرمتی به شورای فنی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی الزامی است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، تمام طرح‌های عمرانی و مرمتی باید به شورای فنی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی جهت تأیید و تصویب ارسال شود.

ارسال طرح‌های عمرانی و مرمتی به شورای فنی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی الزامی است

به‌ گزارش خبرگزاری موج مازندران، صادق برزگر در جلسه ساخت و تجهیز موزه قائم‌شهر با اشاره به احداث موزه و پیگیری هر چه زودتر آن برای افتتاح، اظهار داشت: شهرداری قائم‌شهر باید برای ادامه روند پروژه موزه به دنبال سرمایه‌گذار باشد و قرارداد با پیمانکار که ازمصوبات این جلسه است را هر چه زودتر پیگیری کند.

وی با تأکید بر اینکه در اجرای پروژه تأسیس موزه شهرداری قائم‌شهر و اداه‌کل میراث‌فرهنگی مازندران هر کدام مسئولیت نهایی شدن این پروژه را بر عهده دارند، ادامه داد: باید همه برای ساخت موزه قائم‌شهر و افتتاح هر چه زودتر آن همکاری داشته باشیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران با بیان اینکه نقش شهرداری، میراث‌فرهنگی و پیمانکار باید مشخص شود، گفت: خواسته‌های مشاور، شهرداری و اداره‌کل مکتوب و اعلام شود.

وی به ساخت موزه و راه سلامت جنب کارخانه نساجی شماره 1 قائم‌شهر تأکید کرد و افزود: تمام طرح‌های عمرانی و مرمتی باید به شورای فنی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی جهت تأیید و تصویب ارسال شود.

برزگر، خواستار نتیجه اقدامات صورت گرفته در خصوص این موزه از شهرداری قائم‌شهر شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه