English

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان اصفهان:

سازمان همیاری می تواند یک همیار برای شهرداری ها باشد

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های استان اصفهان بیان داشت:سازمان همیاری می تواند یک همیار برای شهرداریها باشد.

سازمان همیاری می تواند یک همیار برای شهرداری ها باشد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، جهانگیری درنشست هم اندیشی مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های استان اصفهان با شهرداران و اعضاء شورای اسلامی شهرهای اردستان،زواره و مهاباد در شهرستان اردستان با اشاره به ظرفیت های سازمان همیاری شهرداری ها ، استفاده مناسب و موثر این توانایی ها در جهت انتفاع مردم و مدیریت شهری  را ضروری دانست.

وی در این نشست ضمن ارائه گزارشی از اقدامات اجرایی سازمان در سطح استان در حوزه شهرداریها به تسریع و گسترش همکاری های فیما بین تاکید نمود.

 این مقام مسئول با اشاره به ظرفیت های سازمان همیاری شهرداری ها ، استفاده مناسب و موثر این توانایی ها در جهت انتفاع مردم و مدیریت شهری  را ضروری دانست.

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های استان اصفهان با تبیین اهداف و زمینه های تعامل و همکاری هر چه بیشتر سازمان با شهرداریها به عنوان سهام داران این سازمان دانست.

جهانگیری با اشاره به وظایف اساسی شهرداریها در تامین نیازمندی های شهری و تاسیسات مورد نیاز و جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی گفت: سازمان همیاری می تواند یک همیار برای شهرداریها باشد.

به گزارش موج؛ در ادامه شهرداران و اعضای شورای اسلامی شهرها ضمن استقبال از همکاری دو جانبه فی ما بین سازمان همیاری و شهرداری های این شهرستان و بیان درخواست ها در زمینه های همکاری از سفر مدیر عامل و همراهان اظهار خرسندی کردند.

گفتنی است؛ طبق تصمیم مدیر عامل سازمان همیاری  مقرر شد هر هفته وی به همراه تعدادی از مدیران در شهرستانها حضور یابند و با شهرداران نشست هم اندیشی در راستای ارتقاء سطح همکاری ها داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه