English

سرپرست شهرداری کاشان مطرح کرد؛

اجرای پروژه‌های شهری بر اساس اولویت‌بندی و نیازسنجی

سرپرست شهرداری کاشان تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهری را یکی از رویکردهای جدی مدیریتی خود ذکر کرد.

اجرای پروژه‌های شهری بر اساس اولویت‌بندی و نیازسنجی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، محمدرضا قنبری در آئین معارفه خود به عنوان سرپرست شهرداری کاشان که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهری برگزار شد، با قدردانی از تلاش‌های ۲۱ ماهه حسن بخشنده امنیه بیان کرد: با یاری تمام همکاران متعهد و پرتلاش مدیریت شهری، مسیر خدمت‌رسانی بی‌وقفه به شهروندان را ادامه می‌دهیم.

وی، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهری را یکی از رویکردهای جدی مدیریتی خود ذکر و تصریح کرد: احداث پارک بانوان به عنوان مطالبه دیرینه بانوان کاشانی با نگاه ویژه دنبال شده و در دستور کار قرار می‌گیرد.

سرپرست شهرداری کاشان، با اشاره به لزوم اعلام پروژه‌های در دست اجرا توسط معاونت‌ها، سازمان‌ها و مناطق خاطرنشان کرد: این موضوع به واحدهای مختلف ابلاغ می‌شود تا پس از اعلام پروژه‌ها بر اساس اولویت‌بندی و نیازسنجی، در کمیته فنی و تخصصی، پس از ارزیابی و جمع‌بندی در خصوص اجرا تصمیم‌گیری شود.

قنبری، بهسازی و مناسب‌سازی معابر به‌ویژه مسیرهای پیاده‌روی را به عنوان سیاست اجرایی دیگر یادآور شد و افزود: تا تحقق زیرساخت‌های مطلوب در این حوزه، باید فضاهای موجود نظیر بلوار دانش، اطراف باغ فین و... ارتقای کالبدی و محیطی پیدا کند.

وی، در خصوص پروژه ساختمان شهرداری کاشان گفت: زمان بهره‌برداری از این پروژه طولانی شده است و باید به منظور جلوگیری از تضییع بیت‌المال هر چه سریع‌‍تر تعیین تکلیف شود.

سرپرست شهرداری کاشان، خریداری تجهیزات برای حوزه مدیریت بحران شهرداری را رویکردی دیگر در دوران مسئولیت جدید خود عنوان کرد.

قنبری، با اشاره به موضوع تنظیف و چالش‌های آن، از درخواست فسخ قرارداد با پیمانکار خبر داد و گفت: مراحل فسخ در حال انجام است و پس از ارزیابی دقیق، فرآیند انتخاب پیمانکار جدید عملیاتی شده و حداکثر تا نیمه تابستان اجرایی می‌شود.

این مقام مسئول رفع نقاط حادثه‌خیز را عرصه دیگر برای تلاش ذکر و بیان کرد: این موضوع از طریق معاونت حمل و نقل و ترافیک دنبال می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه