English

طی احکام جداگانه ای از سوی استاندار:

رئیس و اعضای ستاد انتخابات مازندران منصوب شدند / سلگی، معاون سیاسی امنیتی استاندار، رئیس ستاد انتخابات شد

استاندار مازندران طی احکامی؛ اعضای ستاد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری را منصوب کرد.

رئیس و اعضای ستاد انتخابات مازندران منصوب شدند / سلگی، معاون سیاسی امنیتی استاندار، رئیس ستاد انتخابات شد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سید محمود حسینی پور با تأکید بر اهمیت برگزاری هرچه با شکوه تر این دوره از انتخابات، اظهار داشت: برنامه ریزی و فراهم سازی به موقع همه مقدمات و تمهیدات لازم، استفاده بهینه از دانش و فناوری های نوین و روزآمد، روان سازی و تسهیل فرآیند انتخابات از جمله وظایف و مأموریت های خطیری است که انتظار می رود با هماهنگی لازم و استفاده از همه ظرفیت ها و امکانات و با تلاش و کوشش نسبت به آن اهتمام شود.

وی در حکم رئیس ستاد انتخابات مازندران، تأید کرد: کلیه معاونین، مدیران و رؤسای سازمان های وابسته، فرمانداری ها و بخشداری ها می بایست همکاری لازم را با جنابعالی مبذول نمایند.

گفتنی است؛ بر اساس احکام صادره، همچنین امید محبی به عنوان عضو و رئیس کمیته پشتیبانی و مالی، اسماعیل مهرافزا رئیس هیئت بازرسی انتخابات، علی مراد مهدوی فر رئیس کمیته سیاسی امنیتی و انتظامی، مرتضی حسینی رئیس کمیته حراست و استعلامات، مرتضی نوربخش رئیس کمیته اطلاع رسانی، حسین شهابیان رئیس کمیته فناوری اطلاعات و مجتبی فاطمی به عنوان عضو ستاد انتخابات استان مازندران منصوب شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه