English

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان:

درخشش جشنواره کمدی میناب در قطحی خنده کشوری

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: درحالی که در کشور ما باتوجه به مشکلات قحطی خنده وجود دارد مردم باحضور خود در این جشنواره کمدی ساعاتی را با نشاط زندگی میکنند.

درخشش جشنواره کمدی میناب در قطحی خنده کشوری

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، اسمعیل جهانگیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در آئین اختتامیه جشنواره کمدی «پند و پنت» میناب عنوان کرد: حمایت مسئولان و مردم میناب از برنامه های فرهنگی و هنری قابل تقدیر است که نمونه آن را میتوان از استقبال بی‌نظیر مردم از جشنواره انبه و یاسمین گل مشاهده کرد، جای برگزاری چنین برنامه های در سطح شهرستان خالی بود و شور و نشاط در دل مردم ایجاد شد. 

جهانگیری با تاکید بر اینکه جشنواره انبه و یاسمین گل نمونه یک کار فرهنگی فاخر است تصریح کرد: زمانی که به یک جامعه اندیشمند درحال خدمت هستیم باعث خوشحالی است و این موضوع بار مسئولیت ما را سنگین‌تر خواهد کرد. 

وی افزود: باید از کسانی که برای حوزه فرهنگ، هنر و رسانه سال ها تلاش کرده و پیشکسوتان ما هستند روی دست بگیریم، برخی از افراد نه تنها پیشکوست شهرستان میناب بلکه پیشکسوتان سطح ملی هستند. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در ادامه با بیان اینکه میناب مانند ستاره‌ای در حوزه فرهنگ و هنر کشور درحال درخشیدن است گفت: درحالی که در کشور ما باتوجه به مشکلات قحطی خنده وجود دارد مردم باحضور خود در این جشنواره کمدی ساعاتی را با نشاط زندگی میکنند. 

به گفته وی، ما هرچقدر برای مردم این منطقه کار کنیم عقب هستیم‌ و امروز شاهد چهره های نوظهوری هستیم که درعین جوانی تجربه های بسیاری کسب کرده‌اند، البته خلع و نواقصی وجود دارد و این موضوع دیده می‌شود که در حوزه تئاتر و در بخش تولید نمایش نامه دچار ضعف هستیم؛ واقعیت ها را باید پذیرفت. 

جهانگیری عنوان کرد: درخواست دارم پیشکسوتان حوزه نمایش نامه مانند استاد علی رضایی در حوزه نویسندگی کمک کنند و حمایت های لازم در جهت آموزش افراد در این زمینه کمک خواهیم کرد. 

وی تاکید کرد: معتقد هستیم هزینه کردن در حوزه آموزش یک سرمایه‌گذاری است و میتوانیم به حوزه فرهنگی سرعت بیشتری بدهیم، در این حوزه حد و مرزی نخواهیم داشت. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان با بیان اینکه در حوزه زیرساخت ها درحال پیگیری هستیم گفت: به صورت جدی به دنبال تکمیل مجتمع فرهنگی میناب هستیم و جلسات متعددی با سازمان برنامه و بودجه و استانداری هرمزگان داشته‌ایم. 

به گفته وی، با پیگیری های صورت گرفته تغییرات جدی در مجتمع فرهنگی میناب باتوجه به نیازهای هنرمندان انجام خواهد شد، سرعت کار برای اتمام پروژه شتاب خواهد گرفت. 

تلاش برای توسعه زیرساخت های حوزه فرهنگ و هنر میناب

مجید سلحشور معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب در این مراسم عنوان کرد: امیدواریم جشنواره کمدی «پند و پنت» سال آینده در مجتمع فرهنگی برگزار شود. 

وی در ادامه اظهارداشت: مردم میناب علاقه ویژه و خاصی به حوزه هنر دارند زیرساخت های فرهنگی ما باید هرساله توسعه پیدا کند. 

سلحشور تاکید کرد: قطعا هیچکس نمیتواند با هنر بیگانه باشد و علاقه‌مندی به هنر در همه انسان ها نهفته است. 

وی افزود: در سال های اخیر شاهد رویدادهای بزرگی در حوزه فرهنگ و هنر مانند جشنواره آسمان هشتم روستای کردر رضوی و جشنواره ملی تئاتر درسی در میناب بوده‌‌ایم. 

معاون استاندار هرمزگان عنوان کرد: جشنواره انبه و یاسمین گل یکی از رویدادهای فرهنگی و هنری زیبا در میناب است و تلاش خواهیم کرد تا زیرساخت های حوزه فرهنگ و هنر میناب را توسعه دهیم. 

در پایان این مراسم از علی زارعی و شیوا قاسمی به عنوان پیشکسوتان حوزه تئاتر میناب تجلیل شد.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه