English

مطلوب بودن شرایط شهرستان چوار پس از بارش‌های سیل‌آسا

نشست ستاد مدیریت بحران استان به معاون سیاسی، امنیتی استاندار و با حضور مجموعه اعضاء برگزار شد.

 مطلوب بودن شرایط شهرستان چوار پس از بارش‌های سیل‌آسا
به گزارش خبرگزاری موج استان‌ها

، ابراهیم یعقوبی، فرماندار چوار در این نشست ضمن ارائه گزارش تفصیلی درباره وضعیت شهرستان طی ۲۴ ساعت اخیر و همزمان با بارش‌های سیل‌آسا، شرایط کلی شهرستان، به‌ویژه روستاهای تابعه را مطلوب ارزیابی کرد.

وی اظهار کرد: مسئله بو و طعم نامطلوب آب چوار به یک معضل تکراری تبدیل شده و عمده گلایه‌های مردم در دیدار با مسئولان مربوط به کیفیت آب شرب شهرستان است که به نوعی برای شهروندان غیر قابل استفاده شده است.

یعقوبی رهاسازی پساب پتروشیمی در آب‌های شهر چوار، به‌ویژه هنگام بارش باران را اصلی‌ترین دلیل کیفیت پایین آب شرب شهرستان خواند و تصریح کرد: جلسات، نامه‌نگاری‌ها و دیدارهای متعددی در این زمینه صورت گرفته و رفع این مشکل نیازمند یک عزم همگانی و توجه ویژه از سوی مسئولان است‌.

فرماندار چوار همچنین افزود: با توجه به اینکه برق بخش تازه تاسیس بولی از صالح‌آباد تامین می‌شود، به علت فرسودگی و بافت کهنه تاسیسات، در ایام مختلف سال شاهد قطعی مکرر برق بخش بولی به دلایل مختلف از جمله صاعقه، باد و... هستیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه این موضوع که بخش بولی در حوزه شهرستان چوار قرار دارد، با تامین برق بخش بولی از چوار و اتصال به مرکز شهرستان می‌توان مشکل قطعی مکرر برق در این منطقه را رفع کرد.

گفتنی است، پیرو مطالبه فرماندار چوار و با تاکید حسنی، معاون استاندار، مدیران عامل آبفا و شرکت توزیع نیروی برق استان درباره پیگیری فوری مشکلات مطرح شده، قول مساعدت دادند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه