English

معاون سرمایه انسانی و توسعه مدیریت هلدینگ پتروپالایش اصفهان خبر داد؛

استفاده ازفن آوری های روز برای چابک سازی منابع انسانی درپالایشگاه اصفهان

معاون سرمایه انسانی و توسعه مدیریت هلدینگ پتروپالایش اصفهان از استفاده ازفن آوری های روز برای چابک سازی منابع انسانی درپالایشگاه اصفهان خبر داد.

استفاده ازفن آوری های روز برای چابک سازی منابع انسانی درپالایشگاه اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج استان‌ها

، محمد ده بیدیان در پالایشگاه اصفهان طرح های درباره بهره ‌وری و اثربخشی سازمانی گفت: در راستای اهداف راهبردی و تحقق چشم‌انداز پالایش نفت ، حوزه معاونت سرمایه انسانی و توسعه مدیریت علاوه بر طراحی و اجرای پروژه های مرتبط با توسعه زیرساخت‌ها و محیط کار و حمایت از کارکنان، برای ارتقاء بهره ‌وری و اثربخشی سازمانی برنامه های عملیاتی زیادی اجرا نموده است.

وی افزود:این طرح ها شامل بهینه‌ سازی فرایندها و روش‌های کاری برای دستیابی به نتایج بهتر، استفاده از داده‌ها و تحلیل‌های دقیق برای راهنمایی تصمیمات استراتژیک و عملیاتی ، تشویق کارکنان به ارائه بازخورد و ایده‌های نوآورانه که می‌تواند به بهبود عملکرد سازمان کمک نماید، ادغام فناوری‌های جدید برای اتوماسیون فرایندها و دسترسی آسان‌ به اطلاعات، ایجاد سیستم‌هایی برای ارزیابی و پیگیری عملکرد کارکنان و تیم‌ها به صورت مستمر، آماده‌ سازی سازمان برای پاسخگویی به تغییرات محیطی در کسب و کار با سرعت و اثربخشی بیشتراز جمله این برنامه ها بوده است.

وی با اشاره به اینکه این اهداف به منظور ایجاد یک سازمان چابک و پویا طراحی شده‌اند که قادر است در محیط‌ های رقابتی و دائماً در حال تغییر، به خوبی عمل کند و از فرصت‌های جدید به نحو احسن استفاده نمایند ادامه داد: معاونت سرمایه انسانی و توسعه مدیریت با تدوین روشی نظامند برای طراحی و اجرای فرایند نظرسنجی و شناسایی نظرات، انتظارات، رضایت و نیازهای کارکنان، مشتریان و ذینفعان قصد دارد با استفاده از داده ها و نتایج به دست آمده اقدامات اصلاحی و برنامه های بهبود همراستا با اهداف و استراتژی های شرکت را تعریف‌ و اجرا نماید.

ده بیدیان، اظهارداشت: معاونت سرمایه انسانی و توسعه مدیریت با نظارت و پیگیری اداره مطالعات و پژوهش های سرمایه انسانی با هدف رسیدن به یک فرهنگ پایدار ، همسو با استراتژی و اهداف شرکت و افزایش سطح تعامل با کارکنان، بالا رفتن سطح بهره وری، قدرتمندسازی هویت و برند سازمانی، افزایش قدرت تغییر و تحول آفرینی و ایجاد یک محیط تیمی سالم در بین کارکنان، پروژه ارزیابی و عارضه یابی فرهنگ سازمانی با دو روش کمی و کیفی را اجرایی نموده است. هدف از انجام این پروژه تدوین راهنمای رفتاری هلدینگ پترو پالایش اصفهان می باشد.

وی با اشاره به تدوین و بروز رسانی دستورالعمل ها و آیین نامه های حوزه معاونت سرمایه انسانی و توسعه مدیریت ادامه داد: با به ‌روزرسانی دستورالعمل‌ها و آیین‌نامه‌ها، فرآیندهای کاری بهینه‌ تر و کارآمدتر شده و از بروز مشکلات و ابهامات جلوگیری می‌شود.

معاون سرمایه انسانی و توسعه مدیریت هلدینگ پتروپالایش اصفهان، درباره بروز رسانی و تدوین شاخص های PI در حوزه سرمایه انسانی و توسعه مدیریت گفت: با به‌روزرسانی شاخص‌های عملکردی، ارزیابی دقیق‌تر و منصفانه‌تری از عملکرد فرایند های کاری و کارکنان صورت می‌گیرد که منجر به شناسایی نقاط قوت و ضعف و بهبود مستمر می‌شود.

ده بیدیان، همچنین پیرامون بررسی و کارشناسی ریسک های فرایندی سرمایه انسانی با همکاری کارشناسان مدیریت ریسک افزود: با مشارکت و نظارت مدیریت محترم ریسک، ضمن ارزیابی و بررسی ریسک‌های فرایندی در حوزه سرمایه انسانی ، نقاط ضعف و تهدیدهای موجود شناسایی و اقدامات پیشگیرانه و اصلاحی به موقع انجام می‌شود.

وی درادامه استفاده ازفن آوری ها و روش های نوظهوربرای چابک سازی فرایند های منابع انسانی را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: با بهره‌ گیری از فناوری‌ها و روش‌های نوظهور، فرآیندهای سازمانی چابک‌ تر و کارآمدتر شده و توانایی سازمان در پاسخگویی به تغییرات و چالش‌های محیطی افزایش یافته است . در این خصوص برنامه ها و اقداماتی مانند تولید محتوای دوره های آموزشی با استفاده از فناوری VR ، مشارکت در پروژهای هوش مصنوعی مانند دستیار هوشمند(میز خدمت) ، پایش سلامت کارکنان، سامانه آموزشی هوشمند در حال پیگیری است.

معاون سرمایه انسانی و توسعه مدیریت هلدینگ پتروپالایش اصفهان گفت:با امید به آینده ای روشن و باور به توانایی بی پایان کارکنان اطمینان داریم می توانیم با همدلی و مشارکت کارکنان، اهداف هلدینگ پتروپالایش اصفهان را محقق نموده و به چشم انداز ۱۴۰۵ دست یابیم

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه