English

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان اعلام کرد؛

راه اندازی سامانه یکپارچه مدیریت پسماندهای ساختمانی

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان از راه اندازی سامانه یکپارچه مدیریت پسماندهای عمرانی و ساختمانی در اصفهان خبر داد.

راه اندازی سامانه یکپارچه مدیریت پسماندهای ساختمانی

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، رحیم محمدی با اشاره به راه اندازی سامانه مدیریت یکپارچه پسماندهای عمرانی و ساختمانی شهر اصفهان اظهار کرد: سامانه ای تحت عنوان باریار راه اندازی شده است اطلاعات مربوط به خودروهای جمع آوری پسماند‌های ساختمانی را گردآوری و مدیریت می کند.

وی ادامه داد: همچنین طی فراخوانی اعلام شده است رانندگان جهت دریافت نشان های مخصوص مراجعه کنند و با ارائه مدارک مورد نیاز نشان را دریافت کنند تا بر اساس این تگ بتوانند ورود و خروج و تخلیه پسماندهای ساختمانی را ثبت کنند.

این مقام مسئول در این باره توضیح داد: این نشان ها دارای بارکد مشخصی است که برای هر خودرو اختصاصی بوده و اطلاعات مختلف مربوط به هر خودرو از طریق دوربین های تعبیه شده ورودی ثبت و ذخیره می شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان همچنین به آموزش کاربران این سامانه در مناطق مختلف شهری نیز اشاره کرده و افزود: وب سایت این سامانه به نشانی waste.isfahan.ir  تقریبا کامل شده و در حال بارگزاری اطلاعات پایه است و بعد از آن نیروهای مختص این کار در هر منطقه که هم اکنون اقداماتی مانند صدور مجوز خاکبرداری را انجام می دهند، کار با سامانه را انجام خواهند داد.

محمدی افزود: همچنین وبسایتی به نشانی cw.isfahan.ir  برای شهروندان و پیمانکاران طراحی و آماده شده است که امکان ثبت درخواست هایی مانند مجوز خاکبرداری، تمدید پروانه مجوز فعالیت و درخواست خاک مرغوب در آن فراهم شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان به ضرورت همکاری رانندگان و اتحادیه کامیونداران و بارکش های شهری برای دریافت نشان های ویژه خودروها در راستای تکمیل فرآیند مدیریت پسماندهای عمرانی و ساختمانی اشاره کرده و افزود: پسماندهای ساختمانی و عمرانی حجم بسیاری زیادی از پسماندهای عادی شهر را تشکیل می دهند که مدیریت اصولی آن به منظور حفظ محیط زیست و کاهش آثار منفی، نیازمند مشارکت همه جانبه میان تولید کنندگان، عوامل جمع آوری و متولیان مدیریت آن هاست و سازمان مدیریت پسماند برای بهبود هر چه بیشتر این همکاری آمادگی کامل دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه