English

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان خبر داد:

تخمین ۳ تا ۷ هزار میلیارد بدهی های شهرداری اصفهان

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ۳ تا هفت هزار میلیارد تخمین بدهی‌های شهرداری اصفهان است.

تخمین ۳ تا ۷ هزار میلیارد بدهی های شهرداری اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، علی صالحی  در دومین نشست فصلی در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه شهر تحت تاثیر شرایط اقتصادی کشور وضعیت مطلوبی ندارد، بیان کرد: تخمینی از بدهی ۳ تا ۷ هزار میلیاردی در شهرداری وجود دارد که بعد از امضای صورتجلسه‌های تغییر و تحول به اطلاع مردم خواهیم رساند.

 وی اضافه کرد: همچنین در حوزه فرآیندها و منابع انسانی مشکلاتی وجود داشت و نیاز بود ساختاری برای این کار مشخص شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: پس از ابطال آئین نامه استخدامی شهرداری‌ها، با وجود جذب قابل توجه نیرو در دوره‌های گذشته، در این دوره امکان استخدام نیروهای جدید در شهرداری حتی افراد نخبه و متخصص وجود ندارد.

صالحی بیان داشت: این طرح در مجلس در دست اقدام است تا برای تغییر و تحول در حوزه مدیریتی، شرایط قانونی فراهم شود.

وی گفت: یکی از نکات مطرح شده در شورای ششم و شهردار اصفهان این است که تحول و اصلاح از راه قانونی اتفاق افتد و از مسیرهای فرعی استفاده نکنیم، چون هدف وسیله را توجیه نمی‌کند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان در خصوص دلالی در بخش‌های مختلف شهرداری، توضیح داد: این موضوع باعث شده تا خدمت رسانی به مردم  نسبت به چهارسال گذشته تحت تاثیر قرار داده شود و باعث بی انضباطی و نارضایتی نیز شده است.

وی افزود: تلاش شده تا یک دبیرخانه مشترک بین اعضا شورای شهر، مجلس و استانداری ایجاد شود تا با ۵ نماینده شهرستان اصفهان در مجلس و فرماندار و استاندار اصفهان یک گروه یک دست و همگرا برای بیان مسائل اصفهان ایجاد کنیم.

علی صالحی در خصوص دفن زباله با فناوری های نوین گفت: شهرداری اصفهان حدود ۴۰۰ تن زباله دفن می‌کند، که باید طرحی برای ساماندهی و ایجاد ارزش افزوده از زباله داشته باشیم.

وی در ارتباط با موضوع شفافیت در شهرداری اصفهان و سالم سازی فضای اداری، بیان داشت: سامانه سوت‌زنی شورای شهر اصفهان آماده است تا شفافیت مالی که از شعارهای شورا است، تحقق پیدا کند.

سخنگوی شورای شهر اصفهان گفت: وحدت و همگرایی خوبی بین اعضای دوره ششم شورا ایجاد شده است که نتیجه آن در منشور شورای ششم گنجانده شده که به‌زودی رونمایی می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه