English

پیام تسلیت فرمانده انتظامی استان اصفهان در پی ارتحال آیت الله صافی گلپایگانی

فرمانده انتظامی استان در پیامی ارتحال عالم بزرگ و مرجع عالی قدر جهان تشیع حضرت آیت العظمی "شیخ لطف الله صافی گلپایگانی" را تسلیت گفت.

پیام تسلیت فرمانده انتظامی استان اصفهان در پی ارتحال آیت الله صافی گلپایگانی

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، متن پیام سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان اصفهان درپی ارتحال آیت الله صافی گلپایگانی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

« اذا مات العالم ثُلِمُ فی الاسلام ثُلمهٌ لا یسُدُّها شیٌ الی یوم القیامه»

هرگاه عالمی از دنیا برود رخنه ای جبران ناپذیر در اسلام ایجاد می شود که تا روز قیامت هیچ چیز آنرا فرو نمی پوشد. امام علی (ع)

خبر رحلت جانگداز عالم ربانی و جلیل القدر و مرجع عالی قدر جهان تشیع حضرت آیت الله العظمی شیخ "لطف الله صافی گلپایگانی" ضایعه ای دردناک بود که موجی از غم و اندوه را بر دل دوستان، محبان و مقلدان آن عالم فرزانه نشاند.

ایشان سراسر عمر پر برکت خود را وقف بسط و گسترش دین مبین اسلام و دفاع از ارزش ناب انقلاب کرده و تا آخرین لحظات عمر شریف خود با تمام وجود پشتیبان امامین انقلاب بودند و در پرورش و تربیت انسان های پاک و مؤمن و قرار دادن آنها در مسیر الی الله تلاش و مجاهدت فراونی را صرف نمودند.

بی گمان آثار پربار آن شخصیت وارسته و مخلص تا سالیان سال چراغ راه اهل علم و دانش و افراد با ایمان خواهد بود. این جانب ضایعه ارتحال این عالم فاضل و متقی را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری( مد ظله العالی ) و مردم شریف ایران اسلامی به ویژه مردم شهید پرور گلپایگان و تمامی مقلدان و مریدان وی و بیت معظم اله تسلیت می گویم و رحمت و مغفرت بیکران وی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا میرحیدری

فرمانده انتظامی استان اصفهان

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه