English

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر خبر داد:

دستگیری۲ سارق زورگیر گوشی های همراه در خمینی شهر

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر ازشناسایی و دستگیری ۲ سارق زورگیر موبایل در خمینی شهر خبر داد.

دستگیری2 سارق زورگیر گوشی های همراه در خمینی شهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ غلامرضا براتی گفت: در پی گزارش مردمی مبنی بر دو مورد زورگیری با مرکز فوریت های پلیسی ، اعلام داشتند که دو نفر سارق زورگیر گوشی همراهشان را به همراه وجه نقد با تهدید سلاح سرد به سرقت برده اند ، ماموران کلانتری۱۳ جوی آباد ۲ سارق زورگیر موبایل در خمینی شهر شناسایی و دستگیر کردند.

وی افزود: با حضور ماموران کلانتری ۱۳ در محل مشخص شد که خبر صحت داشته و سارقان که دو نفر بودند بایک دستگاه پراید با تهدید سلاح سرد گوشی همراه مالباختگان را به همراه وجه نقد به سرقت برده و به سرعت از محل متواری گشته اند. این مقام انتظامی، تصریح کرد: برای جلوگیری از فرار متهمان بلافاصله تعداد گشت های انتظامی در سطح حوزه افزایش داده که در همین حین یکی از واحد های گشت پلیس در حین گشت زنی هدفمند وموثر خود متوجه متهمان شده که طی یک عملیات هماهنگ ومنسجم متهمان هنگام فرار دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر گفت: با انتقال متهمان به کلانتری و انجام تحقیقات پلیسی، ضمن قبول بزه انتسابی، اقرار کردند که باهمدیگر اقدام به سرقت گوشی موبایل و وجه نقد از مالباختگان می کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    همون تو جوی آباد بوده.
    جوی آباد محله مهاجرنشین هست.
    وگرنه بقیه محلات خمینی شهر امنه و این چیزا مشاهده نمیشه

  • ناشناس

    اهالی جوی آباد لر و بختیاری از غرب اصفهان؛ لرستان؛ چهارمحال و خوزستان هستند. حاشیه نشینی معضل اصلی منطقه هست. و متاسفانه بار سنگینی برای خمینی شهر داشته و دارد

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه