English

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان خبرداد؛

کشف بیش از ۴۰۸ هزار نخ سیگار قاچاق در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف 408 هزار و 320 نخ سیگار و هزار و 60 پاکت تنباکوی خارجی قاچاق به ارزش 5 میلیارد ریال در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد.

کشف بیش از 408 هزار نخ سیگار قاچاق در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ  حسین بساطی بیان داشت: ماموران یکی از کلانتری های فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان  در پی کسب خبری  مبنی بر نگهداری سیگار قاچاق توسط فردی در داخل منزل خود موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از درستی موضوع طی هماهنگی با مرجع قضایی از محل بازرسی کردند که در این عملیات 343 هزار و 200  نخ سیگار خارجی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اضافه کرد: ماموران این کلانتری همچنین در عملیاتی دیگر به همراه نمایندگان اداره بهداشت شهرستان از انبار یک مغازه سوپر مارکت  بازدید کردند که در نتیجه این عملیات 65 هزار و 120 نخ سیگار و هزار و 60  پاکت تنباکوی خارجی قاچاق از محل کشف شد.

سرهنگ بساطی ارزش کالاهای دخانی مکشوفه را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه 5 میلیارد ریال اعلام و خاطر نشان کرد: در این رابطه 2 نفر دستگیر و به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه