English

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:

فاز اول خط دوی قطار شهری تا پایان سال آینده باید به بهره‌برداری برسد/ میزان پیشرفت پروژه مناسب نیست

رئیس کمیسیون حمل و نقل و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تزریق پول خوب بوده اما میزان پیشرفت مناسب نبوده است که دست اندرکاران مربوطه باید بدانند تکمیل فاز اول خط دو در زمان تعیین ضروری است.

فاز اول خط دوی قطار شهری تا پایان سال آینده باید به بهره‌برداری برسد/ میزان پیشرفت پروژه مناسب نیست

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، ابوالفضل قربانی اظهار کرد: طبق اصل ۱۰۳ قانون اساسی، استانداران، فرمانداران، بخشداران و سایر مقامات کشوری که از طرف دولت تعیین می‌شوند ملزم به رعایت تصمیمات شورا هستند، متأسفانه مدتی است که باب شده و می‌‌گویند شوراها زیر مجموعه دولت و وزیر کشور هستند در حالی که شورا یک مجموعه کاملا مستقل است و زیرمجموعه هیچ یک از آن‌ها نیست.

وی افزود: تنها جایی که اشاره شده تصمیمات شورا نافذ نیست آنجایی است که بر اخلاف قانون و موازین اسلامی باشد. حتی در قانون اساسی اشاره شده که شورای عالی استان‌ها حق دارد در حوزه وظایف خود طرح‌های خود را مستقیم به دولت و مجلس بدهد. مسئولان مربوطه این موضوع را لحاظ کنند و شوراها نیز متوجه این امر باشند.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شهرداری موظف شده در پایان سال آینده فاز اول خط دوی قطار شهری را به بهره‌برداری برساند. شورا نیز به اندازه کافی بودجه پیش بینی کرده و حتی پیش بینی بیشتر نیز صورت می‌گیرد، ضمن اینکه وقت‌گذاری خوبی نیز صورت داده است، این خواسته باید محقق شود اما متأسفانه این برنامه عقب افتاده و ضمن اینکه جبران می‌شود باید اشکالات کار نیز بررسی شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: تزریق پول خوب بوده اما میزان پیشرفت مناسب نبوده است که دست اندرکاران مربوطه باید بدانند تکمیل فاز اول خط دو در زمان تعیین ضروری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه