English

مدیر هیأت رزمندگان اسلام اصفهان خبرداد؛

برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی در گذرفرهنگی چهارباغ اصفهان

مدیر هیأت رزمندگان اسلام اصفهان از برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی اصفهان در گذرفرهنگی چهارباغ اصفهان خبرداد.

برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی در گذرفرهنگی چهارباغ اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، نادرالأصلی در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به وجود بیش از یک هزار هیأت رزمندگان در کشور و ۶۳ هیأت رزمندگان در اصفهان بیان داشت: تلاش کرده‌ایم تا برای جامعه مؤثر و مفید باشیم و به این موضوع افتخار می‌کنیم.

وی با بیان اینکه هیأت رزمندگان در چند بُعد فعالیت دارد، توضیح داد: کمک‌های مؤمنانه به نیازمندان ،تأمین جهیزیه و ساخت و بازسازی مسکن برای محرومان در نقاط مختلف استان و کشور از جمله اقدامات هیأت رزمندگان می باشد.

این مقام مسئول افزود: هیأت رزمندگان در کشور همیشه مورد اعتماد مردم و پیشتاز در یاری رسانی به هموطنان بوده  و وابسته به هیچ کجا نیست و تمام فعالیت‌های این هیئات مردمی با حمایت خیرین و نذورات مردمی است.

 مدیر هیأت رزمندگان اصفهان گفت:هیچ امکانات و حقوق دولتی در اختیار هیأت رزمندگان نیست و همه نیروهای آن آتش به اختیار فرهنگی هستند و خدمات بسیاری را در حوزه های مختلف به هموطنان و کشور ارائه می‌دهند.

وی با اشاره باینکه سالهاست در آستانه نیمه شعبان کاروان‌های منتظران ظهور از اصفهان به سمت جمکران برگزار می‌شود، بیان کرد: سال گذشته بیش از ۴۰۰ دستگاه اتوبوس و ۵۰۰ خودروی سواری با جمعیتی در حدود ۲۰ هزار نفر از اصفهان در یک روز به سمت جمکران حرکت کردند که در کشور بی‌سابقه بود.

نادرالأصلی با اشاره به برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی در کشورهای مختلف جهان در نخستین جمعه ماه محرم افزود: امسال شیعیان هندوستان مشغول برنامه ریزی ویژه برای مراسم شیرخوارگان حسینی هستند و مجمع جهانی حسینی تدارک این برنامه‌ها را می‌دهد.

وی اظهار داشت: سال گذشته برای نخستین بار این مراسم با حضور و استقبال با شکوه مردم اصفهان در چهارباغ اصفهان برگزار شد و همین موضوع انگیزه‌ای شد تا این مراسم امسال نیز در چهارباغ اصفهان برگزار گردد.

مدیر هیأت رزمندگان اصفهان با دعوت از مادرانی که فرزند شیرخواره دارند در مراسم شیرخوارگان حسینی در چهارباغ اصفهان گفت: موکب‌های مختلفی برای حاضرین در مراسم همچنین لباس یک شکل برای شیرخوارگان و مراسم نمادین گهواره گردانی و مراسمات معنوی خاصی برای این برنامه در نظر گرفته شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه