English

مدیرعامل سازمان آتش نشانی کاشان خبر داد؛

نجات جان ۹۳ نفر در حوادث تیرماه توسط آتش نشانان کاشانی

مدیرعامل سازمان آتش نشانی کاشان از نجات جان 93 نفر در حوادث تیرماه توسط آتش نشانان کاشانی خبر داد.

نجات جان 93 نفر در حوادث تیرماه توسط آتش نشانان کاشانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سیدمصطفی محتشمیان گفت: در تیرماه سال جاری پرسنل عملیاتی این سازمان در 111 مورد آتش سوزی ، 154مورد حادثه و 107مورد خدمات ایمنی  شرکت داشته اند و اقدامات لازم عملیاتی را در اطفاء حریق و امداد رسانی انجام داده اند.

 وی افزود: روشن نمودن نا ایمن آتش، اتصالی برق، پرتاب مواد آتش زا و افزایش دما از بیشترین عوامل آتش سوزی های ماه گذشته بوده است که این علل توسط کمیته علت یابی حریق و حادثه کارشناسی  شده است.

محتشمیان خاطر نشان کرد: آتش نشانان سازمان همچنین در 261مورد حادثه که می توان به تصادفات ، سقوط از ارتفاع  و درچاه،  رفع خطر حیوانات، رفع محبوسی افراد و غرق شدگی اشاره کرد، به یاری هموطنان عزیز شتافتند و عملیات انجام دادند.

مدیر عامل سازمان با اعلام اینکه متاسفانه7مورد فوتی در عملیات های تیر ماه ثبت شده  است، اضافه کرد: آتش نشانان جان  93 نفر از شهروندان را درعملیات ها نجات داده و 18مصدوم نیزدر این اعزام های حوادث گزارش شده است.

این مقام مسئول با اعلام  93مورد استقرار تیم های احتیاط از حریق و حادثه سازمان در مناسبت های ملی و مذهبی در سطح شهراظهار داشت: در این مدت 7897تماس مردمی با شماره 125مرکز ستاد فرماندهی آتش نشانی صورت گرفته وطی آن 429 تیم عملیاتی سطح شهرستان اعزام شده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه