English

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد:

۱۵دستگاه ماینر قاچاق در نجف آباد کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از کشف 15دستگاه ماینر قاچاق به ارزش 4 میلیارد ریال در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

15دستگاه ماینر قاچاق در نجف آباد کشف شد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ میثم گوهری آرانی بیان داشت: با انجام اقدامات و تحقیقات گسترده میدانی توسط ماموران انتظامی مشخص شد شخصی به صورت غیر قانونی از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال در یک منزل مسکونی در یکی از محلات سطح شهرستان استفاده می کند که بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس این فرماندهی قرارگرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی پس از تحقیقات میدانی و ضمن هماهنگی‌ با مرجع قضائی به محل‌ مورد نظر اعزام و در بازرسی از یک منزل مسکونی موفق شدند تعداد 15 دستگاه ماینر غیر مجاز در حال فعالیت را کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد با بیان اینکه ماینرهای مکشوفه قاچاق و فاقد مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود تصریح کرد: کارشناسان مربوطه ارزش این دستگاه ها را 4 میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

سرهنگ آرانی در پایان با اشاره به این که در این رابطه فرد متخلف شناسایی  و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد خاطر نشان کرد: استفاده غیرقانونی از دستگاه های ماینر علاوه بر توان مصرفی بالا وخسارت به شبکه توزیع برق باعث اخلال در نظام اقتصادی کشور نیز می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه