English

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان خبرداد؛

دستگیری سارق آینه بغل خودروهای خارجی در اصفهان / سرقت ۴۰ آیینه بغل

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری سارق آینه بغل خودرو های خارجی و کشف ۴۰ نمونه از این آینه ها در مخفیگاه وی خبر داد.

دستگیری سارق آینه بغل خودروهای خارجی در اصفهان / سرقت 40 آیینه بغل

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ حسین بساطی بیان داشت : در پی اعلام شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت لوازم خودرو و آینه بغل  خودروهای خارجی  بررسی موضوع در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از بررسی محل های وقوع سرقت و انجام یک سری اقدامات علمی و تخصصی در نهایت رد پای یک سارق سابقه دار را در این سرقت ها بدست آورده و در یک عملیات ویژه با هماهنگی مرجع قضائی وی را  در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف  ۴۰ آینه خودروهای خارجی، تعدادی زه خودروهای خارجی و ۳ قطعه cpu خودرو در بازرسی از مخفگیاه متهم خبر داد و گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و متهم برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

سرهنگ بساطی با بیان اینکه  تا کنون ۲۴ مال باخته  شناسایی و اموال مسروقه به آنها مسترد شده است اظهار داشت:  تلاش برای شناسایی سایر مال باختگان ادامه دارد و از کسانی که به این شیوه اموال قطعات خودروی آنها مورد سرقت قرار گرفته می خواهیم که  برای تنظیم شکایت از سارق و شناسایی اموال مسروقه خود به کلانتری ۲۸ مراجعه کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه