English

دبیر بیست و چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان اصفهان خبرداد؛

برگزاری المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در اصفهان

دبیر بیست و چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان از برگزاری المپیاد فرهنگی، ورزشی دانشجو معلمان به میزبانی دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان با حضور ۳ هزار دانشجو خبرداد.

برگزاری المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، علی‌اکبر کجباف در جمع اصحاب رسانه گفت: بیست و چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجو معلمان دانشگاه‌ فرهنگیان سراسر کشور به میزبانی اصفهان در دو بخش دختران و پسران است.

وی با بیان اینکه در بخش دختران حدود ۱۱۷۵ نفر و پسران ۱۵۳۰ نفر در این المپیاد حضور دارند، افزود: چهار رشته فوتسال، والیبال، تنیس روی میز و دو و میدانی میان پسران و دختران مشترک است.

مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان ادامه داد:  رشته‌های شنا و بدمینتون به طور اختصاصی برای دختران و کشتی آزاد و تکواندو هرکدام در ۱۰ وزن به طور اختصاصی برای پسران است.

کجباف گفت: هدف بیست و چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان جایگاه ورزش در دانشگاه و نقش آن در ابعاد مختلف معلمی برای ایجاد شور و نشاط و مشارکت پذیری در راستای نهادینه‌سازی فرهنگ و ورزش همگانی و پهلوانی است.

 دبیر بیست و چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان اصفهان افزود: این المپیاد فرصتی برای اوقات فراغت دانشجویان و ایجاد بستر مناسبی برای افزایش سطح سلامت جسمانی، روانی و عاطفی دانشجو معلمان می باشد.

وی اظهار داشت: سیاست دانشکاه فرهنگیان براین است تا در راستای برگزاری این مسابقات، زمینه تحکیم دوستی و تعامل بین دانشجویان ایجاد شود.

دبیر بیست و چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان اصفهان افزود: در این مسابقات تلاش شده تا در جهت بالا بردن سطح کیفی داوری از بهترین داروان سطح ملی و بین‌المللی استفاده گردد.

کجباف گفت: سیاست دانشگاه فرهنگیان این بوده تا در قالب برگزاری المپیاد فرهنگی ورزشی مشارکت‌پذیری دانشجویان را به حداکثر برساند و فضای مناسبی را در راستای استانداردسازی مسابقات و فضاهای موجود در دانشگاه ایجاد کند.

وی افزود: بیست چهارمین المپیاد فرهنگی و ورزشی دانشگاه فرهنگیان بستری مناسب برای تربیت فرهنگی، آموزش و مهارت افزایی دانشجومعلمان است.

مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان با بیان اینکه رقابت‌ها در دو بخش دختران و پسران است، گفت: در بخش‌های مختلف مسابقات ورزشی در سطح عام به دنبال این است که زمینه تحکیم دوستی و منشا تعامل برای دانشجویان باشد.

علی‌اکبر کجباف اظهار داشت: بیست چهارمین المپیاد فرهنگی و ورزشی دانشگاه فرهنگیان در ۶ رشته ورزشی برگزار می‌شود که چهار رشته آن شامل فوتسال، والیبال، تنیس روی میز و دو ومیدانی بین خواهران و برادران مشترک است.

در ادامه این نشست خبری مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان کشور با اشاره به اهمیت تشویق در ترویج و توسعه ورزش، بیان کرد: در المپیاد های ورزشی شور و نشاط بسیار اهمیت دارد، شور و هیجان ایجاد شده در ورزش با هیچ فعالیت های دیگری قابل قیاس نیست.

سیدرفیع شفابخش با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر پرداختن به تحصیل، تهذیب و ورزش بویژه ورزش قهرمانی بعنوان موتور محرک ورزش همگانی،گفت: دانشگاه فرهنگیان سیاست‌های خود را بر اساس برگزاری المپیادهای ورزشی طرح‌ریزی کرده است.

وی افزود: یکی از ملزومات معلمان برای تدریس به دانش‌آموزان، فراگیری نظم و انضباط و فضایل اخلاقی است که در دانشگاه فرهنگیان با برپایی المپیادهای ورزشی و فرهنگی، این مهم به جد دنبال می‌شود.

مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: این رویداد مهم فرهنگی و ورزشی برای رسیدن به اهداف سند تحول بنیادین که ساحت زیستی و بدنی یکی از ساحت‌های ششگانه آن است، در دانشگاه فرهنگیان اصفهان در حال برگزاری است.

این مقام مسئول بیان کرد: غنی‌سازی اوقات فراغت دانشجومعلمان یکی از اهداف ساحت زیستی بدنی است که نتایج مطلوبی از جمله ایجاد شور و نشاط در دانشجومعلمان را به دنبال خواهد داشت که‌ امیدآفرینی را به دنبال خواهد داشت.

شفابخش با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان ماموریت گراست، افزود: به دنبال این هستیم که رقابت‌های ورزشی را بیشتر کنیم و  درصدد تربیت معلمانی در تراز نظام جمهوری اسلامی هستیم.

مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان کشور با اشاره باینکه یکی از ملزومات معلمان برای تدریس به دانش‌آموزان، فراگیری نظم و انضباط و فضایل اخلاقی است، گفت: در دانشگاه فرهنگیان با برپایی المپیادهای ورزشی و فرهنگی، این مهم به جد دنبال می‌شود و به دنبال این هستیم تا فرصتی را برای اوقات فراغت دانشجویان فراهم کنیم.

به گزارش موج؛  افتتاحیه بیست و چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان برای دختران ۱۹ مرداد ماه بوده  و این  المپیاد فرهنگی ورزشی پسران از ۲۶ مرداد آغاز و تا دوم شهریورماه ادامه دارد.

المپیاد فرهنگی ورزشی دانشگا هفرهنگیان

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه