English

فرمانده انتظامی کاشان خبرداد؛

اراذل و اوباش شرور در دام پلیس

فرمانده انتظامی کاشان گفت: در عملیات ضربتی و ویژه ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی ۶ نفر از اراذل و اوباش سابقه دار و متواری در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

اراذل و اوباش شرور در دام پلیس

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ کاکاوند با اعلام این خبر اظهار داشت: سربازان گمنام در پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان با اشراف اطلاعاتی و انجام اقدامات تخصصی و ویژه پلیسی موفق شدند مخفیگاه ۶ نفر از اراذل و اوباش متواری را شناسایی کنند .

وی افزود: این اراذل و اوباش که دارای سوابق متعدد در زمینه شرارت و اخلال در نظم عمومی،  ایراد ضرب و جرح عمدی ، تهدید و قدرت نمایی با سلاح سرد و اقدامات شرارت آمیز و هنجارشکنانه در سطح شهر کاشان بودند ، در نهایت طی هماهنگی با مرجع قضائی شب گذشته در عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی کاشان با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد زیادی انواع سلاح سرد و مقادیری مواد مخدر کشف شد خاطرنشان کرد: تمامی فعالیت ها و اقدامات افراد شرور و اراذل و اوباش به صورت مداوم رصد می شود و در صورت ارتکاب هرگونه تخلف و جرم علیه امنیت و آرامش شهروندان ، پلیس برابر قوانین و مقررات و با قاطعیت با آنها برخورد خواهد کرد .

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه