English

شهردار کاشان :

تعامل و هم‌افزایی بسیاری از مشکلات مدیریت شهری را مرتفع می‌سازد

شهردار کاشان گفت: پیوند "تعامل و هم‌افزایی"و "کار شبانه روزی" بسیاری از مشکلات مدیریت شهری را مرتفع می‌سازد

تعامل و هم‌افزایی بسیاری از مشکلات مدیریت شهری را مرتفع می‌سازد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، کیومرث محمدپور در آیین معارفه خود که در قالب نشست شورای اداری شهرستان برگزار شد، بیان کرد: یکی از رویکردها طی این دوره در مواجهه با موضوعات و مسائل، هم افزایی، انسجام و تعامل اثربخش در کنار کار شبانه روزی و عزم جهادی خواهد بود.به نظرم تلفیق و پیوند این دو وجه مدیریتی می‌تواند بسیاری از مشکلات را مرتفع سازد.

وی با اشاره به مشکلات متعدد شهر و منطقه، عدم برگزاری کمیسیون ماده پنج ظرف یک سال گذشته را یادآور شد و آن را عامل ایجاد چالش‌ها در حوزه مدیریت شهری و موجب بروز نارضایتی‌ها در میان شهروندان کاشانی دانست.

شهردار کاشان ، وضعیت تنظیف شهر را نگران کننده خواند و بر به کار گیری عزم جدی برای تغییر شرایط موجود تأکید کرد و افزود: در حوزه مدیریت پسماند کاشان و آران و بیدگل نیز مباحث مختلفی وجود دارد که در قالب نشست با مقامات استانی و منطقه پیگیری می‌شود.

محمدپور، اعتبار لازم برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام را بین 7 تا 8 هزار میلیارد تومان برآورد و تصریح کرد: با فرض تورم ثابت موجود،15 تا 20 سال زمان برای تکمیل این پروژه‌ها زمان نیاز است؛ علاوه بر آن موضوع تعهدات و بدهی‌های شهرداری مسئله جدی است.

به گفته وی، قدمت برخی از پروژه‌های نیمه تمام را 25 سال ذکر و عنوان کرد: پروژه‌هایی مانند ساختمان شهرداری، بلوار فرش، پل شهید اردهال، بلوار امام خامنه‌ای و...در دستور کار مدیریت شهری طی دوره جدید قرار دارد که نیازمند تعامل و حمایت جدی نهادهای شهرستان و استان است.

محمدپور، مشارکت مردم در ساحت‌های مختلف اعم از مدیریت شهری، سیاسی، امنیتی و اجتماعی و...را همواره نتیجه بخش قلمداد و عنوان کرد: باید با استفاده از تجریبات کلانشهرهایی مانند تهران به عنوان نمونه در پروژه‌های کوچک مقیاس، از این ظرفیت برای تحقق رویکرد محله محوری و به کارگیری ظرفیت معتمدین محلی بهره بگیریم.

وی، توسعه فضای سبز شهری را با توجه به محدودیت منابع آبی یک دغدغه دانست و بر به‌کارگیری روش‌های پربازده با کمترین مصرف در این حوزه تأکید کرد.

شهردار کاشان، وضعیت نامناسب معابر شهری را یکی دیگر از مشکلات شهروندان عنوان کرد و با اشاره به دسته بندی معابر در سه درجه گفت: تنها 10 هزار تن قیر برای رفع مشکل معابر گروه سوم و دارای وضعیت بحرانی از نظر کیفیت آسفالت نیاز است و این وضعیت در شأن شهری نیست که در ایام گردشگرپذیر، دو برابر جمعیت خود میهمان داخلی و خارجی دارد.

محمدپور، موضوع پایش تصویری را یکی به عنوان مسئله‌ای با اهمیت فراتر از مدیریت شهری و ترافیک ذکر و تأکید کرد: وضعیت موجود شایسته کاشان نیست و با توجه به هزینه بالای آن نیازمند حمایت‌های استانی و کشوری هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه