English

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان برخوار خبرداد؛

اتصال ۴۰ فروشگاه برخوار به طرح کالا برگ الکترونیکی/ ۸۰ کارفرمای متخلف در حوزه اتباع جریمه شدند

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان برخوار با بیان اینکه طرح کالا برگ الکترونیکی امسال در شهرستان اجرا شده، گفت: ۴۰ فروشگاه در اقصی نقاط برخوار به طرح کالابرگ الکترونیکی متصل هستند.

اتصال ۴۰ فروشگاه برخوار به طرح کالا برگ الکترونیکی/ ۸۰ کارفرمای متخلف در حوزه اتباع جریمه شدند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، منیره عامری در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اجرای طرح کالا برگ الکترونیکی در شهرستان گفت: با اجرای این طرح، افرادی که در دهک اول تا سوم قرار دارند به ازای خرید ۲۰۰ هزار تومان یعنی ۵۰ درصد یارانه، مشمول ۳۰ درصد افزایش یارانه به مبلغ ۱۲۰ هزار تومان می‌شوند.

وی با بیان اینکه این طرح امسال در برخوار اجرا شده و گزینه مناسبی برای خانواده‌ها محسوب می‌شود، افزود: ۴۰ فروشگاه در اقصی نقاط شهرستان برخوار به طرح کالا برگ الکترونیکی متصل هستند و در ما تمام شهرها و روستاهای شهرستان حداقل یک فروشگاه که به این طرح متصل باشد را داریم؛ فروشگاه‌های زنجیره‌ای نیز به صورت خودکار به این طرح متصل هستند.

 

ارائه ۱۳ میلیارد وام مشاغل خانگی در برخوار

عامری با اشاره به تسهیلات ارائه شده در حوزه مشاغل خانگی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان تیرماه ۱۳ میلیارد تومان وام مشاغل خانگی به ۱۰۰ نفر ارائه شده و اولویت ما با افرادی بوده که در نمایشگاه‌های مشاغل خانگی در شهرستان شرکت کرده‌اند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان برخوار اظهار کرد: طبق آخرین آمار رسمی که در سال ۱۳۹۸ اعلام شده، شهرستان برخوار دارای کمترین نرخ بیکاری در سطح استان است و این آمار همچنان رو به کاهش است؛ در واقع شهرستان برخوار دارای ۶۰۰ فرصت شغلی است که افراد جویای کار می‌توانند از این فرصت‌ها استفاده کنند.

وی با بیان اینکه بکارگیری اتباع در مشاغل عادی غیر قانونی است، عنوان کرد: در این خصوص ما هر هفته گشت مشترک بازرسی داریم و کارفرمایان متخلف را ابتدا تذکر و در صورت تکرار، جریمه و به مرجع قضایی معرفی می‌کنیم.

 

اعمال قانون ۸۰ کارفرمای متخلف در حوزه بکارگیری اتباع

عامری ادامه داد: در این راستا از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۸۰ کارفرمای متخلف که اتباع را در مشاغل غیر سخت شهرستان بکارگیری کرده بودند، جریمه شدند و ما ۱۷۳ درصد از برنامه اتباع در حوزه مشاغل را اجرا کردیم.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان برخوار با بیان اینکه امسال ۳۰ مجوز مشاغل خانگی در برخوار صادر شده، افزود: افراد متقاضی می‌توانند با مراجعه سایت «مشاغل خانگی» مدارک لازم را بارگزاری کرده و نسبت به دریافت مجوز اقدام کنند.

این مقام مسئول در پایان تاکید کرد: در برخوار ۳ هزار واحد صنعتی وجود دارد که به واسطه آن‌ها ۲۰ هزار بیمه شده تامین اجتماعی مشغول به کار هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه