English

صندوق امداد ولایت بستری برای تقویت خدمت رسانی به مددجویان کمیته امداد

صندوق امداد ولایت پاسخگوی نیاز افرادی است که نه آنقدر نیازمندند که مستحق مساعدت بلاعوض باشند و نه آنقدر توانایی مالی دارند که بتوانند بدون حمایت، مشکلات زندگی خود را هموار کنند.

صندوق امداد ولایت بستری برای تقویت خدمت رسانی به مددجویان کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، نگاه کمیته امداد امام خمینی(ره) به صندوق قرض الحسنه امداد ولایت بعنوان یک صندوق قرض الحسنه با نقش سیستم بانکداری نیست، بلکه توسعه مشارکت های مردمی در انجام امور خیر و تقویت خدمات رسانی به مددجویان و نیازمندان جامعه را دنبال می کند.  

این رویکرد، زمینه ساز فعالیت های این صندوق قرض الحسنه در راستای حمایت از خانواده، اشتغال و توانمندسازی محرومان شده است.

پیش از این کمیته امداد با هدف خودکفایی و خدمات رسانی به خانواده های نیازمند تحت حمایت، تسهیلاتی را در قالب طرح های مختلفی همچون اشتغالزایی، کارگشایی، درمان و ... با همکاری بانک های عامل پرداخت می کرد و اما؛ با تاسیس صندوق قرض الحسنه امداد ولایت و الگوبرداری از بانکداری اسلامی بدون ربا با رعایت موازین شرعی، اعطای تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان و جامعه هدف خود با مشارکت خیران را در سرلوحه وظایف اش قرار داد.  

و خوشبختانه امروز صندوق امداد ولایت؛ پیشرو در ترویج سنت قرض الحسنه در کشور است و پس از گذشت چندسال با اجرای برنامه های مختلف در راستای تحقق اهداف مدون و خدمات معوض قابل ارائه به جامعه هدف کمیته امداد، می توان گفت؛ در خدمت رسانی به جامعه محرومان موفق عمل کرده است. 

پرداخت تسهیلات در صندوق امداد ولایت با کمترین تشریفات اداری، بدون دریافت سود و فقط با سه درصد کارمزد از کل مبلغ انجام می شود و درحال حاضر؛ مامنی مطمئن برای خیرانی است که قصد دارند سپرده های شان را در جهت قرض الحسنه و کمک به نیازمندان هزینه کنند.

صندوق قرض الحسنه امداد ولایت توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) و با اخذ مجوز بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و با هدف کمک به ترویج فرهنگ قرض الحسنه و تحقق سیاست های بانکداری اسلامی تاسیس شده است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه