English

برای اولین بار در اصفهان انجام شد؛

برگزاری دوره آموزشی رهبری و مدیریت کیفیت به میزبانی واحد آموزش بیمارستان شریعتی اصفهان

اولین دوره آموزشی رهبری و مدیریت کیفیت با حضور مسئولین و کارشناسان بهبود کیفیت بیمارستانهای سراسر استان به میزبانی واحد آموزش در سالن اجتماعات مدافعان سلامت بیمارستان شریعتی اصفهان برگزار گردید .

برگزاری دوره آموزشی رهبری و مدیریت کیفیت به میزبانی واحد آموزش بیمارستان شریعتی  اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، در این دوره که به صورت وبینار انجام شد علیرضا افقهی مدیر بیمارستان شریعتی ضمن خوشامدگویی نکاتی را در خصوص رهبری و مدیریت ارائه کرد. 

 خانم چراغی رئیس اداره اعتبار بخشی استان هدف از برگزاری این دوره را آشنایی با استانداردهای اعتبار بخشی در محور رهبری و مدیریت کیفیت، آشنایی با تدوین برنامه استراتژیک و همچنین آشنایی با استانداردهای بهداشت محیط و چالش های موجود در اعتبار بخشی عنوان کرد .

وی  گفت : تاکنون ارزیابی های جامع اعتبار بخشی در بیمارستانهای کشور در ۵ ماهه اول سال پایان یافته و به یاری خداوند ارزیابی ادواری استانی تا پایان سال جاری صورت خواهد پذیرفت که در این مرحله پیش بینی می شود تعداد ۴۰ بیمارستان  مورد ارزیابی قرار گیرد .

در ادامه خانم قربانیان استادیار گروه مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در خصوص مدیریت استراتژیک و عملیاتی در بیمارستان ها نکاتی را بیان کرد .

در پایان کارشناس برنامه بهداشت محیط بیمارستان های استان به تمدید پروانه های بیمارستان اشاره و تمدید پروانه ها را امری  بسیار مهم قلمداد کرد .

 لازم به توضیح است؛ شرکت در این دوره امتیاز آموزشی ۶ ساعته ضمن خدمت را برای شرکت کنندگان به همراه داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه