English

فرمانده انتظامی شهرستان نائین خبر داد:

توقیف کامیون حامل ۲۸ کیلو تریاک در نائین

فرمانده انتظامی شهرستان نائین از توقیف یک دستگاه کامیون حامل ۲۸ کیلو و ۸۴۵ گرم تریاک و دستگیری یک سوداگر مرگ در عملیات منسجم ماموران پلیس خبر داد.

توقیف کامیون حامل ۲۸ کیلو تریاک در  نائین

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ  هادی کیان‌مهر گفت: در راستای مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با اقدامات هوشمندانه پلیس از انتقال محموله مواد مخدر توسط یک دستگاه کامیون به سمت مناطقی از استان مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی در ادامه گفت: در این راستا مأموران پلیس حین کنترل یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان موفق به شناسایی کامیون حامل مواد مخدر شده و در عملیاتی ضربتی و هماهنگ اقدام به متوقف کردن آن کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نائین تصریح کرد: مأموران پس از متوقف کردن خودرو  و در بازرسی از آن مقدار ۲۸ کیلو و ۸۴۵ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای داخل خودرو جاساز شده بود را کشف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در این رابطه یک سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد بر مبارزه قاطع و مستمر پلیس با قاچاق مواد مخدر و برخورد با سوداگران مرگ تأکید کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه