English

بیانیه بسیج دانشجویی شهید رجایی کاشان در پی محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی به غزه

بسیج دانشجویی شهید رجایی کاشان در پی محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی بیانیه صادر کرد.

بیانیه بسیج دانشجویی شهید رجایی کاشان  در پی محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی به غزه

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، متن بیانیه بسیج دانشجویی شهید رجایی کاشان در پی محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی به غزه بدین شرح است:

«إن یمسسکم قرحٌ فقد مسّ القوم قرحٌ مثله و تلک الأیام نداولها بین الناس، و لیعلم الله الذین آمنوا و یتخذ منکم شهداء و الله لا یحب الظالمین» ( سوره آل عمران، آیه ۱۴۰)

اگر به شما در جنگ آسیبى رسید، بى گمان به دشمنان شما نیز آسیب رسید. و همانا این روزگار را با اختلاف احوال میان مردم مى گردانیم تا مقام اهل ایمان معلوم شود و از میان شما افرادى را ( از آنان که ثابت قدم ماندند ) گواه دیگران کند. و خداوند ستمگران و ظالمان را دوست نمى دارد.

خبر قتل عام مردم بی دفاع غزه، هم خشم جهانیان را برانگیخت و هم امت اسلامی را در حزن فرو برد. اینکه به زنان و کودکان و سالخوردگان بی دفاع وعده امنیت در بیمارستان المعمدانی داده شود، و دقیقاً همین بیمارستان مورد حمله وحشیانه این حیوان صفتان صهیونیست قرار گیرد، شاید مغز های خفته را بیدار کند که "صهیونیست مایه ی ننگ انسانیت‌ است".حال با دور بودن از هرگونه تحریف تاریخی و خارج از قاب رسانه های غربی شاهد نسل کشی زنان و کودکان،غیرنظامیان و افراد ناتوان و کم توانی هستیم که در بیمارستان المعمدانی و بدور از هرگونه جنگ و جبهه هستند.

بدور از هرگونه قوانین نوشته شده انسانی حمله به بیمارستان در تمامی وجدان های بیدار و مرام و معرفت انسان های آزاده محکوم بوده و هست.این اقدامات شوم یادآور جنایات حکومت بعثی عراق بود که به بدترین شکل باعث مجازات بانیان آن شد و مطمئناً غریبان گیر نتانیاهو و عوامل این اتفاق خواهد شد.

سکوت جوامع بین المللی و کشور های مدافع حقوق بشر،سازمان های به اصطلاح بشر دوستانه در برابر هولوکاست غزه نقاب از چهره پلید ، منفعت طلب و سیاست زده این ارگان ها برداشت. در همین راستا بسیج دانشجویی شهید رجایی کاشان ضمن ابراز همدردی با مردم ستم دیده فلسطین این اقدام وحشیانه رژیم موقت صهیونیستی را محکوم می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه