English

شهردار کاپان در دیدار با شهردار کاشان مطرح کرد:

استفاده از همه ظرفیت های ارتباطی برای معرفی کاشان و کاپان

شهردار کاپان در دیدار با شهردار کاشان بر ضرورت استفاده از همه ظرفیت های ارتباطی برای معرفی کاشان و کاپان تاکید کرد.

استفاده از همه ظرفیت های ارتباطی برای معرفی کاشان و کاپان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان،  گئورگ پارسیان شهردار کاپان ارمنستان گفت:  ایران و ارمنستان روابط حسنه ای با همدیگر داشته اند و این روابط تاریخی باید به صورت منطقه ای و شهری درآمده  و ما می توانیم آن را به صورت متمرکزتر و هوشمندانه تر تقویت کنیم.

وی با بیان اینکه سال گذشته کنسول گری ایران در کاپان فعال شد و روابط ما با ایران نزدیک تر شد افزود: سخنان شگفت انگیزی در مورد کاشان وجود دارد و پیشنهادهای زیادی برای بازدید از این شهر تاریخی عنوان شد.

به گفته وی، در ماه آگوست یعنی چند ماه گذشته جشنواره محصولات غذایی ایران در کاپان برگزار شد که عرقیجات گیاهی کاشان هم به نمایش درآمد و معرفی شد؛ محصولاتی که متناسب با طبع ارامنه بوده و مورد استقبال قرار گرفت.

شهردار کاپان، با بیان اینکه هدف از این سفر جستجو و یافتن جذابیت ها و غنای این شهر تاریخی است گفت: در این سفر اتفاقات خوب شهرسازی و زیباسازی همراه با مدیریت خوب فضای سبز این شهر کویری برای ما مشخص شد.

پارسیان کاشان را شهری در حال پیشرفت و توسعه با پتانسیل های مشخص دانست و افزود:ما می توانیم در بهار و تابستان دل انگیز کاپان، میزبان مسئولین شهری کاشان باشیم.

وی با اشاره به اینکه حفاظت از معماری و فضای سبز باغ فین کار دشواری است و آشنایی با شخصیت امیرکبیر در این باغ برای ما جالب توجه بود بیان کرد: بازدید از خانه طباطبایی جذاب بود و اینکه کمتر بنایی در دنیا با این جزئیات مفصل و ترکیبی از نقش های مختلف پیدا می شود که به این خوبی هم مرمت شده باشد.

شهردار کاپان با بیان اینکه باید از همه پتانسیل های ارتباطی مان برای معرفی شهرهایمان استفاده کنیم تصریح کرد: دو شهر می توانند با ادامه دیدار و گفتگوها در فرصت های بیشتر تمام فرصت ها و ناشناخته ها را بررسی و همکاری های سازنده تری داشته باشند و همکاری های یکپارچه در رسانه های دو شهر بازتاب پیدا کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه