English

در جشن اشتغال و خودکفایی ۸۶۳۰ خانوار تحت حمایت کمیته انجام شد؛

تجلیل از مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان با اهداء لوح سپاس

در جشن اشتغال و خودکفایی 8 هزار و 630 خانوار تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) از مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان با اهداء لوح سپاس و تندیس تجلیل شد

تجلیل از مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان با اهداء لوح سپاس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، در جشن اشتغال و خودکفایی 8 هزار و 630 خانوار تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره)، کریم زارع مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان از آرش اخوان طبسی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان جهت تدبیر و مساعی مجدانه در امور مربوط به کار و تلاش و توانمند شدن نیازمندان و اقشار آسیب پذیر جامعه با اهداء تندیس و لوح سپاس تجلیل شد.

در این مراسم، مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان اظهار داشت: بلندای همت با عنوان جشن خودکفایی ۸۶۳۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان، با حضور مسةولان کشوری و استانی برگزار گردید.

کریم زارع با تاکید بر اینکه توانمندسازی مددجویان، عنصر اساسی برنامه های این نهاد است، ادامه داد: ایجاد فرصت های شغلی و کسب و کار پایدار، یکی از مهمترین عوامل در مسیر دستیابی به خودکفایی و استقلال مادی خانوارهای تحت حمایت است.

وی به نقش راهبران شغلی در اشتغالزایی برای مددجویان اشاره داشت و افزود: مهارت آموزی، تامین مواد اولیه، نظارت بر کیفی سازی تولید و بازاریابی، از جمله وظایف راهبران شغلی برای کسب درآمد پایدار مددجویان است.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با تاکید بر اینکه اشتغال، عزت نفس فردی و اجتماعی را برای مددجویان به ارمغان می آورد، گفت: ۸۶۳۰ خانوار مددجو با مشاوره، آموزش، ایجاد بسترهای شغلی و پرداخت تسهیلات قرض الحسنه، به خودکفایی رسیده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه