English

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش:

۱۸۶ هزار کتاب توسط دانش‌آموزان اصفهانی به مدارس اهدا شد

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان گفت: سال گذشته ۱۷۶ هزار کتاب در پویش نذر کتاب و یار مهربان توسط دانش‌آموزان به کتابخانه‌های مدارس اهدا شد.

۱۸۶ هزار کتاب توسط دانش‌آموزان اصفهانی به مدارس اهدا شد
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

 ، مهدی نم نبات در آیین استانی نکوداشت هفته کتاب و کتاب‌خوانی بیان کرد: کتابخانه‌های مدارس و کلاسی تأثیر مهمی در تشویق دانش‌آموزان به مطالعه دارند سال گذشته ۱۷۶ هزار کتاب در پویش نذر کتاب و یار مهربان توسط دانش‌آموزان به کتابخانه‌های مدارس اهدا شد.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای برنامه‌های فرهنگی و تربیتی دانش‌آموزان اظهار داشت: کتابخانه‌های مدارس و کلاسی تأثیر مهمی در تشویق دانش‌آموزان به مطالعه دارند سال گذشته ۱۷۶ هزار کتاب در پویش نذر کتاب و یار مهربان توسط دانش‌آموزان به کتابخانه‌های مدارس اهدا شد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان گفت: اساس و زیربنای شخصیت انسان در سال‌های اول زندگی پایه‌گذاری می‌شود و آموخته‌های این دوران، تأثیر عمیقی بر زندگی فرد دارد، بنابراین اگر مطالب خواندنی مفید و سازنده در اختیار کودکان و نوجوانان قرار گیرد و آنها از همان سنین کودکی به مطالعه عادت کنند، راه‌ورسم زندگی را خواهند آموخت و تحت‌تأثیر داستان‌ها و کتاب‌های آموزنده، به رشد و تکامل خواهند رسید و در آینده نیز برای حل مشکلات خود از کتاب کمک خواهند گرفت.

گفتنی است، شاهنامه‌خوانی، تجلیل از مقام شهدا، بازارچه کتاب، نذر کتاب، سخنی با کتاب و... از دیگر برنامه‌های فرهنگی روز کتاب و کتاب‌خوانی در این مراسم بوده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه