English

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شاهین‌شهر و میمه :

پروژه ۹۲۰ واحدی طرح نهضت ملی مسکن شاهین شهر به مرحله نازک کاری رسید

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: عملیات سفت کاری پروژه ۹۲۰ واحدی طرح نهضت ملی مسکن شهر شاهین شهر انجام شده و به زودی عملیات نازک کاری آن آغاز می‌شود.

پروژه ۹۲۰ واحدی طرح نهضت ملی مسکن شاهین شهر به مرحله نازک کاری رسید
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،صادق حاجی با بیان اینکه پروژه ۹۲۰ واحدی طرح نهضت ملی مسکن شاهین شهر به مرحله نازک کاری رسیده است، اظهار کرد: این شهرستان دارای ۲ بخش (مرکزی و میمه) است که بخش مرکزی دارای ۳ شهرِ شاهین شهر، گز و گرگاب و بخش میمه دارای شهرهای وزوان، میمه و لایبید است. 

وی افزود: در حوزه طرح نهضت ملی مسکن ، برای شهر شاهین شهر ۵۲ هزار نفر ثبت نام کردند که پس از انجام بررسی و پالایش های لازم ۱۱ هزار و ۵۰۰ متقاضی تایید نهایی شدند و برای آنان تشکیل پرونده شد. 

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شاهین‌شهر و میمه با بیان اینکه تا کنون با تلاش های به عمل آمده برای ساخت بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ واحد در شهر شاهین شهر تامین زمین شده است، گفت: تامین زمین برای مابقی متقاضیان در دست پیگیری است. 

وی بیان کرد: در حال حاضر پروژه ۹۲۰ واحدی شهر شاهین شهر که در قالب ۱۲ بلوک شامل ۱۰ بلوک ۱۲ طبقه و ۲ بلوک ۱۴ طبقه در حال احداث بوده و سفت کاری آن انجام شده است. 

حاجی گفت: این پروژه به ۹۲۰ متقاضی واجد شرایط تخصیص داده شده است همچنین مناقصه برای اجرای نازک کاری انجام شده و به لطف خدا به زودی عملیات نازک کاری آن آغاز می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه