English

مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان خبر داد:

برگزاری مانور زلزله در مدارس استان اصفهان

مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان از برگزاری مانور زلزله در مدارس استان اصفهان در روز ۸ آذرماه، هم‌زمان با سراسر کشور با شعار «مدرسه ایمن، جامعه تاب‌آور» خبر داد.

برگزاری مانور زلزله در مدارس استان اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

 ،اکبر رحمتی از برگزاری مانور زلزله در مدارس استان در روز ۸ آذرماه، هم‌زمان با سراسر کشور با شعار «مدرسه ایمن، جامعه تاب‌آور» خبر داد و افزود: زمین‌لرزه پدیده‌ای طبیعی است که عدم آگاهی نسبت به آن سبب بروز مشکلات بسیاری در جامعه می‌شود.

وی با بیان اینکه تمامی مانورهای مختلف مدارس جنبه تربیتی دارد، اظافه کرد: باید با آگاهی از آموزش‌های روز دنیا نسبت به ایجاد آمادگی در دانش‌آموزان وارد عمل شویم.

رحمتی با بیان اینکه مانور زلزله در مدارس طبق روال همه ساله در مدارس برگزار می‌شود، ارتقای فرهنگ ایمنی و مقاوم‌سازی، ایجاد آمادگی برای انجام واکنش‌های صحیح و سریع با رعایت جزئیات را اهداف مانور عنوان کرد.

مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان تأکید کرد: بیست و پنجمین دوره از مانور زلزله هم‌زمان با سراسر کشور با همکاری سازمان دانش‌آموزی، مدیریت بحران استانداری، نیروی انتظامی، فرمانداری، مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری و هلال‌احمر در مدارس استان اصفهان برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: هدف از اجرای مانور نمادین استانی که امسال قرار است در منطقه لنجان، شهرستان زرین‌شهر و هم‌زمان در تمامی مدارس استان برگزار شود، کسب آمادگی لازم توسط دانش‌آموزان در هنگام وقوع حوادث احتمالی، با ارائه آموزش‌هایی که در مدارس به دانش‌آموزان انجام می‌شود، خواهد بود تا آنها بتوانند از وقوع بحران و حادثه احتمالی پیشگیری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه