English

مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان خبر داد:

اعزام بیش از ۴۰۰ دانش‌آموزان اصفهانی به حرم حضرت معصومه (س)

مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان گفت: اردوی بیش از ۴۰۰ نفر از دانش‌آموزان زائر اولی به قم باهدف زیارت بارگاه نورانی و آشنایی دانش‌آموزان با معارف قرآن و عترت و شخصیت حضرت معصومه (س) برگزار می‌شود.

اعزام بیش از ۴۰۰ دانش‌آموزان اصفهانی به حرم حضرت معصومه (س)
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، اکبر رحمتی اظهار داشت: اعزام بیش از ۴۰۰ نفر از دانش‌آموزان زائر اولی حضرت معصومه (س) به قم در دستور کار قرار گرفت؛ این افراد به مدت دو روز و با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش و سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان به این سفر زیارتی و فرهنگی اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در این اردوی به معرفی شخصیت حضرت معصومه (س) پرداخته شد، اضافه کرد: زیارت اماکن مقدس، بازدید از موزه و برپایی نشست‌های معرفت از جمله برنامه‌های این اردوی فرهنگی بوده است.

رحمتی بیان کرد: برنامه‌های اردویی زیارتی مانند زیارت اولی‌ها یکی از مصادیق تحقق ساحت تربیتی اعتقادی، عبادی و اخلاقی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هستند.

مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان با بیان این که در این روزگاری که دشمنان قسم‌خورده ملت و انقلاب، میلیاردها دلار در رسانه‌های معاند هزینه صرف می‌کنند تا هویت ملی و مذهبی جوان ایرانی را تحت‌تأثیر قرار دهند، خاطرنشان کرد: ما با صرف هزینه‌ای اندک اما بابرکت می‌توانیم تحول معنوی دانش‌آموز آینده را رقم بزنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه