English

امام جمعه اصفهان:

فاطمه زهـرا(س) همانند خورشیدی بر تارک اسلام می درخشد

امام جمعه اصفهان گفت: فاطمه زهـرا(س) زنی است که چون خورشیدی بر تارک اسلام عزیز می درخشد و حضورى همه جانبه در تمام جهات انسانیت دارد.

 فاطمه زهـرا(س) همانند خورشیدی بر تارک اسلام می درخشد
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان با اشاره به شهادت حضرت زهرا (س) بیان کرد: امام خمینی (ره) در خصوص حضرت فاطمه (س) فرمودند این بانوی بزرگوار تمامی ویژگی پیامبر (س) را در خود داشت، طبق منابع اهل سنت اولین فردی که وارد بهشت می‌شود حضرت فاطمه (س) هستند.

وی با بیان اینکه امام خمینی فضایل بسیاری را برای حضرت زهرا(ع) برشمرده اند، افزود: فاطمه زهـرا(س) یک زن ملکوتی، یک انـسان به تمام معنا انسان، تمام نسخه انسانیت، تمام حقیقـت زن، تمـام حقیقـت انـسان، او زن معمـولی نیست. او موجود ملکوتی است که در عالم به صورت انسان ظاهر شده است.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد گفت: خداوند در قرآن بارها هشدار می‌دهد که نسبت به کافران هشیار باشید، زیرا کافران از مشکلات مسلمانان خوشحال و از دستاورد آنها ناراحت می‌شوند، همان‌طوری که جنایتکاران صهیونیستی از ظلم به مردم فلسطین خوشحال می‌شوند.

 امام جمعه اصفهان ادامه داد:برخی که فکر می‌کنند با قبول کدخدایی آمریکا زندگی راحتی دارند باید توجه داشته باشند طبق قرآن دینی برایشان باقی نخواهد ماند و برخی امروز نگویند در صورت رابطه با آمریکا قیمت‌ها کاهش پیدا می‌کند، امروز باید مردانه در مقابل این ستمکاران ایستاد و حکومت اسلامی را در سراسر جهان پیاده کرد.

وی بیان داشت: بر اساس سوره مائده خداوند توصیه کرده است که یهودی و نصارا را دوست خود قرار ندهید زیرا هرکس آنها را دوست خود قرار داد، دیگر مسلمان نخواهد بود.

آیت الله طباطبایی نژاد افزود:امام خمینی (ره) فرمودند هرچه فریاد دارید سر آمریکا بزنید و امروز شاهدیم که در صورتی که آمریکا از اسرائیل حمایت نکند این رژیم جنایتکار در کمترین زمان نابود خواهد شد.

امام جمعه اصفهان گفت: بعد از تسخیر لانه جاسوسی برخی نگران رابطه با آمریکا بودند و استعفا دادند اما امام (ره) فرمودند این انقلاب اسلامی با این اقدام تکمیل شد زیرا در صورت وجود این جنایتکاران در کشور انقلاب اسلامی نمی‌توانست این چنین تعالی پیدا کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه