English

رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش:

آموزش و پرورش استان اصفهان رتبه اول دارابودن مراکز فرهنگی و رفاهی کشور است

رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش گفت: استان اصفهان با دارابودن ۲۰ مرکز فرهنگی و رفاهی در سطح استان رتبه اول کشور در این زمینه را دارد که از این میان، ۶ مرکز در کلان‌شهر اصفهان مستقر هستند و به جمع کثیری از فرهنگیان کشور خدمت‌رسانی می‌کنند.

آموزش و پرورش استان اصفهان رتبه اول دارابودن مراکز فرهنگی و رفاهی کشور است
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، مهدی منتجب در گردهمایی کارشناسان معاون و امور رفاهی آموزش و پرورش مناطق و نواحی استان اصفهان اظهار داشت: یکی از رسالت‌های فرعی آموزش‌وپرورش بحث اسکان است که همیشه موردتوجه ویژه بوده و به بسیاری از فرهنگیان کشور خدمت‌رسانی کرده است.

وی افزود: میزبانی بیش از ۳۴۰ هزار میهمان در ایام تعطیلات نوروزی و بیش از ۱۸۰ هزار میهمان در ایام تعطیلات تابستان و کسب رتبه دوم اسکان آموزش‌وپرورش کشور از جمله دستاوردهایی است که به همت کارشناسان تعاون میسر شده است.

منتجب بیان داشت: استان اصفهان با دارابودن ۲۰ مرکز فرهنگی و رفاهی در سطح استان رتبه اول کشور در این زمینه را دارد که از این میان، ۶ مرکز در کلان‌شهر اصفهان مستقر هستند و به جمع کثیری از فرهنگیان کشور خدمت‌رسانی می‌کنند.

رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان عنوان کرد: مرکز فرهنگی و رفاهی ویلاسرای چادگان با ۲۰ ویلا، مرکز فرهنگی و تفریحی باغ بهادران با ۳ ویلا و میهمان‌سرای مشهد مقدس با ۲۰ سوئیت میزبان فرهنگیان استان اصفهان است.

وی ابراز داشت: نوسازی و بهسازی مراکز و فضاهای فرهنگی و تفریحی آموزش و پرورش استان جزء مواردی است که موردتوجه ویژه قرار گرفته است و به همین دلیل، برخی از مراکز استان در شمار بهترین مراکز فرهنگی و رفاهی آموزش و پرورش در سطح کشور هستند.

منتجب فرهنگ کارت را از جمله دیگر خدمات اداره رفاه و پشتیبانی دانست و تصریح کرد: فرهنگ کارت بستر مناسبی را برای خرید اقساطی از ۴۰۰ فروشگاه متنوع در سطح استان فراهم کرده است که بازپرداخت اعتبار آن در ۱۰ قسط صورت می‌گیرد و تاکنون مورد استقبال بیش از ۱۵ هزار نفر از فرهنگیان استان قرار گرفته است.

رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به لزوم فراهم‌کردن تسهیلات برای فرهنگیان، بیان کرد: سال گذشته با رایزنی و توافق انجام شده با بانک ملی، وام مرابحه ۳۰۰ میلیون‌ریالی به بیش از ۷ هزار همکار فرهنگی پرداخت شد و این موضوع برای سال جاری نیز در حال پیگیری است که اطلاع‌رسانی‌های مرتبط به آن در زمان مناسب انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: باتوجه‌به جمعیت قابل‌توجه فرهنگیان شاغل و بازنشسته استان، فضاهای رفاهی آموزش‌وپرورش جوابگوی نیازهای موجود نیست و لازم است به سمت تکمیل مراکز ناتمام و توسعه مراکز موجود حرکت کنیم.

منتجب اذعان داشت: مرکز فرهنگی و رفاهی ۴ شهر اصفهان درحال‌توسعه و بهسازی و همچنین درمانگاه دندانپزشکی فرهنگیان شهر مبارکه نیز در حال ساخت است که در تلاشیم تا در ایام پیشرو مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان اضافه کرد: بهره‌برداری از ساختمان جدید درمانگاه فرهنگیان نجف‌آباد از دیگر اقدامات اداره رفاه و پشتیبانی در طول سال گذشته بوده است.

وی خاطرنشان کرد: موضوع تورهای تفریحی یک‌روزه فرهنگیان به مقصد مناطق مختلف استان اصفهان در دستورکار است که برنامه‌ریزی لازم در خصوص آن در حال انجام است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه