English

معاون فرماندار کاشان خبر داد:

نصب دوربین های ثبت تخلفات رانندگی در سطح معابر کاشان

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه کاشان گفت: تجهیز معابر شهری به دوربین‌های ثبت تخلفات و کنترل سرعت از جمله مباحث مهم ترافیکی شهری است که در دستور کار قرار دارد.

نصب دوربین های ثبت تخلفات رانندگی در سطح معابر کاشان
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، هادی اکبری در جلسه فوق العاده شورای هماهنگی ترافیک شهرستان که در خصوص حوادث اخیر حوزه برون شهری و درون شهری تشکیل شد، بیان کرد: اولین مرحله دوربین‌ ثبت تخلفات و کنترل سرعت شهر کاشان در دو ماه آینده در بلوار قطب راوندی نصب خواهد شد.

وی از دیگر پروژه های شهری را احداث میدان محمد رسول الله (ص) مطرح نمود و تصریح کرد: این پروژه تا دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

دبیر شورای هماهنگی ترافیک شهرستان کاشان تصریح کرد: اجرای سرعتکاه و کانال عابر پیاده از جمله موارد در پیشگیری از تصادفات است که لازم است در محدوده شفاخانه راوند توسط شهرداری اجرایی شود.

اکبری در خصوص مشکلات آزادراه بیان داشت: یکی از عمده مشکلات موجود در آزاد راه وجود گاردریل های فلزی است که لازم است سرعت نصب و تعداد نیوجرسی‌ها در آزادراه و جابجایی گادریل‌ها با نیوجرسی افزایش یابد که در این خصوص تاکنون ۶۰ کیلومتر انجام شده و تا پایان سال ۱۰ کیلومتر دیگر مقرر است انجام شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه کاشان ادامه داد: نصب نیوجرسی‌های حد فاصل پل راوند تا شهر مشکات در محور آزادراه تکمیل و نقص روشنایی‌های عوارضی فین رفع می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه