English

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان

وقوع ۲۰۵ حریق و حادثه طی آذرماه در کاشان

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: آذر ماه با 205 حریق و حادثه سپری شد.

وقوع 205 حریق و حادثه طی آذرماه در کاشان
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

،سیدمصطفی محتشمیان گفت: در آذر ماه سال جاری آتش نشانان در  مورد عملیات شامل 62 مورد آتش سوزی ، 74 مورد حادثه و 69 مورد خدمات ایمنی، حضور فعال داشته و اقدامات لازم در جهت امداد رسانی به موقع و موثررا انجام داده اند.

وی افزود: ناایمنی در برافروختن آتش واتصالی برق را بیشترین عامل آتش سوزی های ماه گذشته اعلام کرد و افزود: پرسنل بخش عملیات سازمان در 74 مورد حادثه شرکت داشته که می توان به حوادث تصادفات، نجات محبوسین درمنزل وخودرو ،آسانسور و بالابر و رفع خطرجانوران گزنده اشاره کرد.

محتشمیان با اعلام اینکه متاسفانه یک فوتی در عملیات های آذر ماه 1402ثبت شده است، اضافه کرد: آتش نشانان جان 114  نفر را درعملیات ها نجات داده و 47 مصدوم نیز گزارش شده است.

 مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان با اعلام 81 مورد استقرار تیم های احتیاط از حریق و حادثه سازمان در سطح شهرستان به مناسبت های ملی و مذهبی در مدت مذکور اظهار داشت: در این مدت 4983 تماس با شماره 125مرکز ستاد فرماندهی آتش نشانی صورت گرفته که در نتیجه تیم های اطفاء حریق و یا امداد نجات سازمان آتش نشانی به محل های مورد نظر در اولین فرصت اعزام شده اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه