English

آئین افتتاحیه نخستین کنگره بین المللی سفیر اهل بیت در ایران( حضرت محمد باقر) در مشهد اردهال کاشان

آئین افتتاحیه نخستین کنگره بین المللی سفیر اهل بیت در ایران( حضرت محمد باقر) در مشهد اردهال کاشان برگزار شد.

آئین افتتاحیه نخستین کنگره بین المللی سفیر اهل بیت در ایران( حضرت محمد باقر) در مشهد اردهال کاشان
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

،این رویداد فاخر فرهنگی، آئین کنگره بین‌المللی حضرت علی بن محمدباقر(ع) هم‌ زمان با سالروز شهادت آن امامزاده واجب التعظیم با سخنرانی آیت ا... اژه ای و رجبی دوانی و مداحی حاجی مهدی رسولی و اجرای آقای میثم آقا بیگی و حضور جمعی از مسئولان کشوری و منطقه ای و اساتید حوزه و دانشگاه و میهمانان داخلی و خارجی در آستان مطهر  در حال برگزاری است.

محمود شریفی دبیر کمیته شعر کنگره بین المللی حضرت علی بن باقر(ع) در مشهد اردهال کاشان، اظهار داشت: در این گردهمایی دو روزه علاوه بر دورهمی‌ها و همنشینی‌های شاعرانه ویژه مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) دو ویژه برنامه نیز در نظر گرفته شده است.

وی افزود:برنامه اول پنجشنبه در آستان مقدس امامزاده و با حضور مردم علاقه‌مند و برنامه دوم روز جمعه با حضور ویژه ۱۰۰ نفر از شاعران حاضر در گردهمایی برگزار می‌شود در این گردهمایی از پوستر فراخوان نخستین کنگره بین‌المللی شعر حضرت سلطان علی تحت عنوان "مشهد آئینه‌ها" نیز رونمایی شد.

همچنین دبیر کمیته شعر کنگره بین المللی علی ابن امام محمد باقر(ع) بیان داشت: شاعران تا پایان اسفندماه اشعار خود را می توانند به دبیرخانه شاعران اهل بیت(ع) مستقر در حوزه هنری کاشان ارسال کنند که برآورد می شود یک هزار اثر دریافت و در مراسم اختتامیه این فراخوان در اردیبهشت ماه سال آینده، ارائه خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ در این گردهمایی از پوستر فراخوان نخستین کنگره بین‌المللی شعر حضرت سلطان علی تحت عنوان (مشهد آئینه‌ها) نیز رونمایی می  شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه