English

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش:

دهکده ورزشی تربیت‌بدنی در اصفهان ایجاد خواهد شد

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش گفت: ایجاد دهکده ورزش دانش‌آموزی در دستورکار معاونت تربیت‌بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان است و در حال جانمایی زمین مرتبط با آن هستیم تا میزبان اردوهای درون و برون‌استانی در زمینه ورزش باشیم.

دهکده ورزشی تربیت‌بدنی در اصفهان ایجاد خواهد شد
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، آذرکیوان امیرپور در آیین تجلیل از دانش‌آموزان و فرهنگیان مقام آور استان اصفهان در مسابقات ورزشی کشور اظهار داشت: معاونت تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، در سال‌های اخیر با نگاه ویژه‌ای به بحث ورزش دانش‌آموزی پرداخته است که این مسئله، خود را در تخصیص اعتبارات، نوع عملکرد و برنامه‌های اجرا شده نشان می‌دهد.

وی با اشاره به تلاش‌های صورت‌گرفته، بیان داشت: ایجاد زیرساخت‌های مطلوب در زمینه ورزش‌های دانش‌آموزی، از نتایج تلاش‌های انجام شده است و در این زمینه، افتتاح ۱۱۰ پروژه ورزشی در مدارس استان اصفهان شامل زمین چمن مصنوعی، فوتبال ساحلی، سالن‌های سرپوشیده و کلاس درس تربیت‌بدنی را می‌توان یکی از برجسته‌ترین فعالیت‌های انجام شده دانست که دورترین تا نزدیک‌ترین روستاها و شهرهای استان را در برگرفت.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ادامه داد: امیدواریم ایجاد چنین زیرساختی موجب اعتلای ورزش در سطح استان در آیندۀ نزدیک شود.

امیرپور بیان داشت: برگزاری مسابقات کشوری دانش‌آموزان در سال پیشرو در دستور کار وزارت آموزش و پرورش است که در ۶ رشتۀ بسکتبال، هندبال، تنیس‌روی‌میز، دو و میدانی، شطرنج و بدمینتون در مقطع متوسطه دوم برگزار خواهد شد و اصفهان میزبانی هر ۶ رشته را عهده‌دار خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه