English

رئیس هیات بازرسی انتخابات آران و بیدگل خبرداد؛

نظارت ۸۸ بازرس و سربازرس در فرآیند اجرای انتخابات شهرستان آران و بیدگل

رئیس هیات بازرسی انتخابات شهرستان آران و بیدگل از نظارت 88 بازرس و سربازرس در فرآیند اجرایی انتخابات شهرستان آران و بیدگل خبرداد.

نظارت 88 بازرس و سربازرس در فرآیند اجرای انتخابات شهرستان آران و بیدگل
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

،ابراهیم آقابیگی گفت: 83 بازرس و 5 سربازرس وظیفه نظارت و بازرسی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری شهرستان آران و بیدگل را به عهده دارند.

وی یادآور شد: روز انتخابات به ازای هر صندوق یک بازرس، هر 15 صندوق یک سربازرس و یک بازرس ویژه در فرآیند اجرایی انتخابات شهرستان آران و بیدگل شهرستان فعالیت خواهند کرد.

آقابیگی با بیان اینکه آموزش مستمر عوامل اجرایی انتخابات به عنوان یک اولویت کاری دنبال خواهد شد، گفت: لحظه به لحظه تا روز اخذ رای به بازرسان، سربازرسان و عوامل بازرسی آموزش داده می شود تا وظیفه اصلی که اجرای مرّ قانون انتخابات است رعایت شود.

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ادامه داد: ماموریت اصلی بازرسین، حصول اطمینان از حسن اجرای مفاد قوانین و مقررات از طریق کنترل جریان و نحوه برگزاری انتخابات است.

وی یادآور شد: حضور در محل اخذ رای و کنترل فضای داخل و بیرون شعبه، نظارت بر اخذ رای و شمارش آرا و بررسی و رصد تخلفات انتخابات و اعلام آن به مراجع ذی صلاح، از جمله وظایف بازرسان است.

رئیس هیات بازرسی انتخابات آران و بیدگل اظهار کرد: شهروندان درصورت مشاهده هرگونه تخلف و مصادیق غیرمجاز تبلیغات انتخاباتی از سوی داوطلبان، نامزدها، ستادها و هواداران آنها برابر موارد ذکر شده در قانون و آیین‌نامه‌های اجرایی در حوزه انتخابیه می‌توانند از طریق شماره تماس54754141-031 (داخلی 150 و 151) موارد تخلف را به هیات بازرسی شهرستان آران و بیدگل گزارش دهند.

گفتنی است؛ انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در تاریخ جمعه 11 اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه