English

با اجرای احکام قضایی؛

اراضی ملی استان اصفهان به ارزش بیش از ۵۵۳ میلیارد تومان رفع تصرف شد

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان گفت: امسال تا کنون ۴۸.۹ هکتار از اراضی ملی و دولتی استان اصفهان به ارزش بیش از ۵۵۳ میلیارد تومان با اجرای احکام قضایی رفع تصرف و به بیت المال بازگردانده شد.

اراضی ملی استان اصفهان به ارزش بیش از ۵۵۳ میلیارد تومان رفع تصرف شد
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، سرهنگ امیرسعید باقری فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان اظهار داشت: به دنبال پایش مستمر اراضی ملی و دولتی استان اصفهان از سوی کارکنان این فرماندهی و پیگیری ویژه کارشناسان حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان از ابتدای سال جاری ۱۸ مورد حکم قطعی قضایی برای رفع تعرض به اراضی ملی در سطح استان اصفهان صادر و اجرایی شد. 

وی با بیان اینکه این اقدام در راستای حفظ حقوق بیت‌المال و جلوگیری از تخریب و تصرف اراضی ملی و دولتی اجرا شده است، عنوان کرد: با اجرای این احکام در مجموع ۴۸.۹ هکتار از زمین‌های ملی و دولتی در پهنه استان اصفهان رفع تصرف و به بیت المال اعاده و نسبت به قلع و قمع و خلع ید آن اقدام شده است. 

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان گفت: ارزش اراضی که امسال با اجرای احکام قضایی رفع تصرف شده اند در مجموع ۵۳۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برآورد شده است. 

وی افزود: علاوه بر این موارد با پیگیری‌های بعمل آمده از ابتدای سال جاری تا کنون هشت فقره پرونده قضایی کیفری (جرایم مشهود) برای رفع تصرف اراضی ملی و دولتی استان اصفهان تشکیل شده است. 

سرهنگ باقری تصریح کرد: این یگان با حمایت دستگاه قضایی هیچ مماشاتی با زمین خواران ندارد و تصرف اراضی ملی و دولتی به هر بهانه‌ای که صورت گرفته باشد نتیجه‌ای غیر از تعقیب قضایی و محکومیت کیفری و قلع و قمع و زیان ناشی از آن برای متصرفان به همراه ندارد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه