English

سفیر عربستان سعودی در ایران:

تقویت روابط میان جمهوری اسلامی ایران و عربستان باعث قوت منطقه است

سفیر عربستان سعودی در ایران گفت: تقویت روابط میان جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی باعث قوت منطقه و جهان اسلام خواهد بود.

تقویت روابط میان جمهوری اسلامی ایران و عربستان باعث قوت منطقه است
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،عبدالله بن سعود العنزی سفیر عربستان سعودی در ایران در دیدار با سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان بیان داشت:موقعیت اسلامی، جغرافیایی و اثرگذاری جهانی جمهوری اسلامی ایران قابل احترام است و منجر می‌شود همکاری دو کشور برپایه احترام پیش برود.

وی اصفهان را شهر بسیار زیبایی توصیف کردو افزود:تلاش می‌شود با ابعاد مختلف این شهر آشنا شویم و روابط میان جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی رو به پیشرفت و این پیشرفت به خاطر اراده قوی میان رهبران دو کشور است.

سفیر عربستان سعودی در ایران ، ارتباطات میان رئیس جمهور ایران و ولیعهد عربستان سعودی را در راستای ایجاد روابط قوی و مستحکم برشمرد و گفت: برای حل چالش‌های میان دو کشور اراده قوی وجود دارد و درصدد هستیم این خدمات در راستای جهان اسلام باشد.

عبدالله بن سعود العنزی افزود: جمهوری اسلامی ایران کشور دوست و کشوری محوری است و می‌دانیم که احترام متقابل و نزدیکی میان دو کشور اتفاقات خوب آینده را رقم خواهد زد همچنین مصلحت منطقه بر این ارتباط دوگانه است.

سفیر عربستان سعودی در ایران گفت: ایران کشور مسلمان و برادر ما است و همکاری ما لازم است بر پایه مصلحت باشد تا بتواند باعث خیر و نیکی میان دو کشور باشد.

وی خاطرنشان کرد: حجاج ایرانی با احترام مناسک خود را به جای می‌آورند، زیرا موقعیت اسلامی، جغرافیایی و اثرگذاری جهانی ایران قابل احترام است و منجر می‌شود همکاری دو کشور برپایه احترام پیش برود.

سفیر عربستان سعودی در ایران گفت: اصفهان از استان‌های راهبردی جمهوری اسلامی ایران و در حوزه‌های اقتصادی توانمند است از این رو می‌تواند زمینه‌ساز تعاملات بسیاری باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه