English

پایانه‌های مسافربری اصفهان برای نوروز ۱۴۰۳ تجهیز شد

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان از تجهیز پایانه‌های مسافربری اصفهان برای نوروز ۱۴۰۳خبر داد.

پایانه‌های مسافربری اصفهان برای نوروز ۱۴۰۳ تجهیز شد
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، ابوالفضل توکلی گفت:علاوه بر برنامه‌ریزی فعالیت‌های فرهنگی و مناسبتی در تمام پایانه‌های شهر اصفهان متناسب با ماه مبارک رمضان، اقدامات عمرانی و ساماندهی نیز در آستانه سال جدید در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: بازسازی مهمانسرای پایانه جی و محوطه آن، بازسازی مجموعه خدماتی و کارواش و تجهیز استراحتگاه رانندگان پایانه‌های زاینده‌رود و جی، تعمیرات دوره‌ای خط سه مرکز معاینه فنی پایانه جی و نیز راه‌اندازی مرکز تست گاز سی‌ان‌جی و موتورسیکلت در مجاورت مرکز معاینه فنی جی از جمله این فعالیت‌ها است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان گفت:اصلاح هندسی پارکینگ خودروهای سواری در پایانه صفه و افزایش ظرفیت ۶۰ دستگاه خودرو در پارکینگ آن، لکه‌گیری و ترمیم آسفالت و تجهیز هتل همام پایانه صفه از دیگر اقدامات مرتبط با ساماندهی در مجموعه پایانه صفه بوده است.

این مقام مسئول بیان داشت:نصب چراغ‌های ترافیکی هشدار دهنده برای بالا بردن ضریب ایمنی و افزایش دید رانندگان ناوگان در خروجی و ورودی پایانه کاوه، تعمیرات کلی هواساز، اجرا و نصب ظرفیت‌شمار پارکینگ‌های عمومی پایانه کاوه و صفه نیز از دیگر اقدامات عمرانی در پایانه‌های مسافربری صفهان است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه