English

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان خبرداد؛

کشف ۲۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در فلاورجان / ۲۴ نفر دستگیر شدند

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از انهدام باند قاچاق سوخت و کشف بیش از ۲۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۶۰ میلیارد ریال در شهرستان فلاورجان خبر داد.

کشف ۲۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در فلاورجان / ۲۴ نفر دستگیر شدند
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، سردار محمدرضا هاشمی فر بیان کرد: در راستای طرح مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی، کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان با اشراف اطلاعاتی دقیق و اقدامات هوشمندانه پلیسی متوجه شدند افرادی با سو استفاده از کارت‌های سوخت و جعل بارنامه‌های صوری اقدام به خرید و فروش غیر قانونی و حمل فرآورده‌های نفتی خارج ازشبکه توزیع در این شهرستان وشهرستان های همجوار می‌کنند.

وی افزود: در این راستا کارآگاهان ضمن انهدام این باند قاچاق موفق شدند در بازرسی از ۲۱ دستگاه خودرو سنگین شامل اتوبوس، کامیون و وانت نیسان مقدار ۲۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از شبکه قانونی به ارزش ۶۰ میلیارد ریال را کشف کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به دستگیری ۲۴ نفر در این راستا خاطر نشان کرد: متهمان دستگیر با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

این مقام انتظامی با تأکید بر برخورد قاطعانه پلیس با قاچاق کالا و سرمایه‌های ملی از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه