English

رئیس ستاد دیه کاشان خبرداد؛

اختصاص ۸۰ میلیارد تومان برای آزادی زندانیان در کاشان

رئیس ستاد دیه کاشان گفت: نیکوکاران منطقه کاشان در سال گذشته،۸۰ میلیارد تومان برای آزادی ۱۴۵ نفر از محکومان مالی زندان کاشان پرداخت کردند.

اختصاص ۸۰ میلیارد تومان برای آزادی زندانیان در کاشان
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

،علی راحمی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: ستاد دیه کاشان با مشارکت نیکوکاران و اعتبارهای دولتی ۱۴۵ نفر از محکومان جرائم غیرعمد را از زندان آزاد کرد که ۱۳۶ نفر آقا و بقیه نیز خانم بودند.

وی تصریح کرد: ستاد دیه کاشان از سال ۱۳۸۷ فعالیت خود را آغاز کرد و در این مدت از محل مشارکت نیکوکاران و با اعتبار ۳۸۳۰ میلیارد ریال زمینه آزادی سه هزار و ۶۴۳ نفر را فراهم کرده است.

رئیس ستاد دیه کاشان تأکید کرد: نیکوکاران آران و بیدگل در جشن گلریزان سال گذشته بیش از ۴۰ میلیارد ریال برای آزادی ۴۱ نفر از محکومان مالی و جرائم غیرعمد پرداختند.

 راحمی گفت: ستاد دیه بازوی حمایتی برای کمک به زندانیان نیازمند است و مشارکت نیکوکاران برای کاهش زندانیان غیر بزهکار زمینه احیای زندگی افراد نیازمند در جامعه است که به تعبیر قرآن، رضایت خداوند را به همراه دارد.

وی اظهار کرد: مشارکت در رهایی یک محکوم مالی که سابقه کیفری نداشته و ناخواسته دچار زندان شده است، تلاش خیرخواهانه برای سلامت اجتماعی به حساب می‌آید و امیدواریم همه مردم به سهم خود در این اقدام پسندیده شریک شوند.

رئیس ستاد دیه کاشان گفت: شانزدهمین جشن گلریزان ستاد دیه کاشان با پیگیری مددکاران اجتماعی روز  ۱۷ فروردین در کاشان و روز ۱۸ فروردین در آران و بیدگل برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه