English

مدیرعامل شرکت عمران بهارستان خبرداد؛

آغاز عملیات احداث بیمارستان بهارستان در سال جاری

مدیرعامل شرکت عمران بهارستان از آغاز عملیات احداث بیمارستان بهارستان در سال جاری خبر داد.

آغاز عملیات احداث بیمارستان بهارستان در سال جاری
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، رحیمی در جمع اصحاب رسانه پیرامون پروژه بیمارستان در شهر بهارستان بیان کرد: این پروژه نه تنها برای بهارستان بلکه برای منطقه جنوب اصفهان بسیار حائزاهمیت است، در همین راستا سال گذشته موفق شدیم تفاهم نامه‌های آن را مبادله کنیم همچنین مقرر شده که 50 درصد هزینه بیمارستان در شهر بهارستان را وزارت راه و 50 درصد دیگر هم وزارت بهداشت پرداخت کند.

وی تاکید کرد: پروژه‌های عمرانی متعدد و متنوعی از جمله احداث 3 باب مدرسه، یک باب مسجد، چند پارک و  مرکز محله، تکمیل آسفالت و 20 پروژه طراحی شهری توسط شرکت عمران بهارستان در حال اجراست.

مدیرعامل شرکت عمران بهارستان با اعلام اینکه احداث بیمارستان را نیاز واقعی مردم می داند و خود ایشان بیشترین پیگیری را برای عملیاتی شدن این پروژه انجام داده است، افزود: شرکت عمران به فضل خدا احداث بیمارستان بهارستان را در سال جاری آغاز می کند.

تامین 90 میلیارد تومان اعتبار برای متروی بهارستان خبر خوب دیگری بود که مهندس رحیمی مدیرعامل شرکت عمران بهارستان در جمع خبرنگاران مطرح نمود.

وی همچنین بر پیگیری خدمات زیربنایی و روبنایی و تسریع در تکمیل پروژه های مسکونی نهضت ملی مسکن تاکید کرد و افزود: تلاش در اجرای طرح های دولت برای خانه دار شدن مردم وظیفه ماست و رضایت خدا در خدمت به مردم است.

مدیرعامل شرکت عمران بهارستان گفت: از بین 1017 خانواده متقاضی طرح 4 فرزندی قانون جوانی جمعیت، در سال گذشته 464 مورد پالایش شده بود که به تمامی این عزیزان زمین رایگان اختصاص یافت.

در ادامه نیز چنگلوایی عضو هیات مدیره شرکت عمران بهارستان  با تاکید بر برنامه ها و طرح های علمی و عملی شرکت عمران بهارستان برای توسعه شهر جدید بهارستان، گفت: با برنامه ریزی علمی مناسب برای تامین مالی و پیگیری همزمان فرایندهای مختلف از جمله تکیمل طراحی ها و محاسبات سازه ای و فنی، احداث بیمارستان کمتر از 3 سال طول خواهد کشید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه