English

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان خبر داد:

باند ۴ نفره سرقت مسلحانه در اصفهان منهدم شد

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری اعضای باند 4 نفره ای که اقدام به دو فقره سرقت مسلحانه در شهر اصفهان کرده بودند خبر داد.

باند 4  نفره سرقت مسلحانه در اصفهان منهدم شد
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، سرهنگ حسین ترکیان بیان داشت: در پی وقوع 2 فقره سرقت مسلحانه در شهر اصفهان موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود:با انجام تحقیقات مشخص شد سارقان با در دست داشتن یک قبضه کلت کمری و سلاح سرد به یک کارگاه صنعتی وارد و با تهدید کارگران حاضر در محل اقدام به سرقت حدود 200 میلیون تومان وجه نقد و 5 عدد تلفن همراه کرده و از محل متواری می شوند همچنین در یک فقره سرقت دیگر عابر پیاده ای را تهدید و وجوه نقد و تلفن همراه وی را به سرقت می برند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان ادامه داد: کارآگاهان با تحقیقات گسترده تخصصی و انجام یک سری اقدامات هوشمندانه نهایتاً هویت و محل اختفای اعضای باندی 4 نفره که مرتکب این اقدامات مجرمانه شده بودند را شناسایی و طی هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات کاملاً دقیق و ضربتی آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

این مقام انتظامی ارزش اموال سرقتی توسط این باند را 3 میلیارد ریال اعلام و گفت: سارقان دستگیر شده در تحقیقات اولیه به 2 فقره سرقت مسلحانه در شهر اصفهان اقرار کرده و تحقیقات برای کشف سایر جرائم و سرقت های ارتکابی دیگر توسط اعضای این باند همچنان ادامه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه