English

مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان خبر داد:

اعزام ۵۰۰ دانش‌آموز زیارت اولی استان اصفهان به مشهد مقدس

مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان گفت: ۵۰۰ دانش‌آموز دختر و پسر زیارت اولی از ۱۳ تا ۲۴ اردیبهشت به زیارت حضرت علی‌ابن‌موسی‌الرضا (ع) مشرف می‌شوند.

اعزام ۵۰۰ دانش‌آموز زیارت اولی استان اصفهان به مشهد مقدس
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، اکبر رحمتی اظهار داشت: ۵۰۰ دانش‌آموز دختر و پسر مشهد اولی از ۱۳ تا ۲۴ اردیبهشت به زیارت آقا علی ابن موسی‌الرضا (ع) مشرف می‌شوند.

وی افزود: زیارت آقا علی ابن موسی‌الرضا (ع)، برنامه‌های فرهنگی، مسابقات ورزشی، مسابقات فرهنگی و هنری گروهی، مراسم اختتامیه از برنامه‌های این اردو هستند؛ یکی از موقعیت‌های ویژه‌ای که می‌تواند بسیار در روحیه دانش‌آموزان و ارتقای معنویت و انس و ارتباط‌گرفتن آن‌ها با معصومین و امام‌زمان (عج) تأثیرگذار باشد، همین اردوهای زیارتی است.

مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان تأکید کرد: دانش‌آموزان وقتی در این اردوها شرکت می‌کنند از ثمرات دعا و زیارت که در قالب مشارکت جمعی برگزار می‌شود، بهره‌مند می‌شوند که صبر و استقامت و حوصله آن‌ها را نیز افزایش می‌دهد.

رحمتی، مدت اقامت دانش‌آموزان در این اردو را ۳ روز اعلام و خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان علاوه بر زیارت امام رضا (ع) از برنامه‌های مختلف فرهنگی و تربیتی هم در این اردو بهره‌مند می‌شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه