English

مدیر عامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان:

سهام پالایشگاه اصفهان درطرح انتقال آب به ۳۰درصد میرسد

مدیرعامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان گفت: ما می خواهیم سهم پالایشگاه اصفهان درپروژه انتقال آب اصفهان به ۳۰درصد برسد.

سهام پالایشگاه اصفهان درطرح انتقال آب به ۳۰درصد میرسد
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،محسن قدیری درحاشیه نشست ویژه ای که به منظور بررسی طرح های آبی اصفهان با حضور نماینده عالی دولت در استان اصفهان و مدیران عامل شرکت های فولاد مبارکه ، ذوب آهن ومدیرپروژه انتقال آب صفه در هلدینگ پتروپالایش اصفهان برگزارشد درباره تعهد پالایشگاه اصفهان برای انتقال آب به اصفهان ومیزان سهم این شرکت در انتقال آب گفت:پالایشگاه اصفهان ۲۰درصد سهام شرکت آب انتقال صفه را در اختیار دارد که در جلسه امروز نیز ۷درصد سهم اتاق بازرگانی به پالایشگاه اصفهان واگذارشد که سهم ‌پالایشگاه اصفهان  به ۲۷درصد رسید.

وی با اشاره به اینکه ما می خواهیم سهم پالایشگاه اصفهان درپروژه انتقال آب اصفهان به ۳۰درصد برسد افزود:اگر این اتفاق رخ داد در آینده تمامی شرکت های همجوار پالایشگاه و شهر انرژی باید سهم آبی خودشان را از پالایشگاه اصفهان خریداری نمایند.

این مقام مسئول تصریح کرد: پالایشگاه اصفهان به آب بسیار کمی نیاز دارد ، ما در پتروپالایش اصفهان درحال کاهش ۷۵درصدی نیاز آبی هستیم، بخشی ازنیاز این شرکت از طریق خرید پساب آب تصیف خانه شاهین شهر تامین میشود و لذا آبی که از طریق پروژه صفه تامین میشود را خیلی نیاز نداریم اما برای پروژه های آتی مورد احتیاج مان است.

قدیری تصریح کرد: هدف گذاری ما این است که تامین آب  کل شهر انرژی را پوشش دهیم در واقع در آینده برای صنایع همجوار ما فروشنده آب محسوب می شویم .طبق مقررات دولت درآینده اختصاص آب از شرکت آب منطقه ای برای صنایع همجوار قطع خواهد شد وما آب مورد نیاز صنایع را تامین خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه پالایشگاه اصفهان در روز ۵۰۰متر مکعب آب در ساعت از آب منطقه ای،  دریافت آب داریم که امیدواریم این رقم تا پایان سال به صفر برسد .

مدیر عامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان  در رابطه با مبالغ پرداخت شده برای طرح انتقال آب به اصفهان توسط پالایشگاه اصفهان گفت:تاکنون نزدیک به ۲همت پرداخت کردیم که امسال نیز ۳.۶همت پرداخت خواهیم کرد وما در سر موقع همه تعهدات را پرداخت می کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه