English

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خبر داد:

درخشش آموزش ۸ هزار دانش‌آموز عشایری استان اصفهان در سطح کشور

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از در خشش آموزش ۸ هزار دانش‌آموز عشایری استان اصفهان در سطح کشور خبر داد.

درخشش آموزش ۸ هزار دانش‌آموز عشایری استان اصفهان در سطح کشور
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

،وجیهه فاضل در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آموزش عشایر استان اصفهان در سطح کشور به عنوانی یکی از ۳ استان برتر معرفی شده است.

وی ادامه داد: امور مربوط به آموزش عشایری در دوره‌های ابتدایی و متوسطه را معاونت آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ساماندهی می‌کند.

فاضل افزود: دانش‌آموزان عشایری استان در مناطق جرقویه سفلی، فریدون‌شهر، چادگان، دهاقان و شهرضا مشغول به تحصیل هستند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: این دانش‌آموزان، از ظرفیت‌ها و استعدادهای کم‌نظیری برخوردار هستند و آموزش ابتدایی استان اصفهان تلاش کرده است تا با اجرای برنامه‌ها و طرح‌های مختلف، ظرفیت‌سازی لازم جهت بروز این استعداد ها را فراهم کند.

وی اذعان داشت: برگزاری دوره مراقبت از آسیب‌های اجتماعی دانش‌آموزان عشایری، برگزاری اردوهای مطالعاتی نوروز، برگزاری اردوهای استانی و کشوری، برگزاری بازی‌های بومی و محلی و تخصیص اعتبار جهت تجهیزات مدارس عشایری از جمله مهم‌ترین اقدامات انجام شده در خصوص آموزش عشایری است.

فاصل تصریح کرد: به لطف خداوند متعال و تلاش‌های شبانه‌روزی انجام شده، آموزش عشایری استان اصفهان در سطح کشور به‌عنوان استان برتر در این حوزه انتخاب شده است و این در حالی است که با وجود ۸ هزار دانش‌آموز عشایری در استان، اداره مستقل آموزش عشایری در چارت سازمانی وجود نداشته و کلیه امور مربوط به حوزه‌ آموزش عشایری در اداره آموزش دوره دوم ابتدایی پیگیری می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه