English

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان خبر داد؛

اجرای ۴۵ برنامه به مناسبت دهه کرامت در منطقه ۷ شهرداری اصفهان

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان از اجرای ۴۵ برنامه به مناسبت دهه کرامت در منطقه ۷ شهرداری اصفهان خبرداد.

اجرای ۴۵ برنامه به مناسبت دهه کرامت در منطقه ۷ شهرداری اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،مهدی سلطان آقایی مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان گفت: برنامه‌های فرهنگی هنری متنوع در فرهنگسراها، بوستان‌ها، مجموعه‌های فرهنگی و محلات منطقه هفت شهرداری اصفهان به مناسبت دهه کرامت اجرا می شود.

وی با اشاره به برگزاری ۲۰ عنوان برنامه در ۴۵ اجرای زنده بیان داشت: در دهه کرامت برنامه‌هایی از قبیل اجرای سرودهای میدانی، برگزاری جشن‌های ویژه میلاد امام رضا(علیه‌السلام) و خواهر گرامیشان حضرت معصومه (علیهاالسلام)، مسابقات تفریحی ورزشی مادر و دختر و اجرای بازیهای فکری ویژه دختران و پدران به مناسبت روز دختران در سطح منطقه اجرا خواهد شد . 

وی ضمن گرامیداشت دهه پر برکت کرامت و ضرورت برگزاری برنامه‌های نشاط‌آور و شادی‌آفرین در این ایام افزود: مسئولین منطقه هفت شهرداری اصفهان در این دهه با ارائه میزهای خدمت به میان مردم منطقه خواهند رفت و از نزدیک با مشکلات و مسائل محلات آشنا می‌شوند تا بهتر بتوانند در مسیر خدمت‌رسانی گام بردارند.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان برگزاری برنامه‌های شادی‌بخش و سرورآفرین در مناسبتهای مذهبی را تعظیم شعائر دینی و آیینی دانست و گفت: دهه کرامت مظهر تکریم مردم و بهانه‌ای برای خدمت‌رسانی بیشتر به همشهریان محترم خواهد بود و ما نیز سعی بر آن داریم تا با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی ، محلات منطقه را به رنگ و بوی حرم مطهر رضوی معطر کنیم . 

این‌مقام‌مسئول افزود: برگزاری نمایشگاه دستاوردهای بانوان، تجلیل از نخبگان دختر منطقه هفت، هنرواره نقاشی و نمایشگاه عفاف و حجاب نیز از دیگر برنامه‌های دهه کرامت در محلات خواهد بود .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه