English

مدیر عامل آبفای استان اصفهان خبرداد؛

بهره برداری از خط انتقال آب جدید شهر زاینده رود

مدیر عامل آبفای استان اصفهان از بهره برداری خط انتقال آب جدید شهر زاینده رود تحت عنوان طرح آبرسانی به باغبهادران در منطقه لنجان خبر داد.

بهره برداری از خط انتقال آب جدید شهر زاینده رود
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،حسین اکبریان هزینه اجرای این پروژه را بالغ بر 28 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: خط انتقال از مخزن جدید 2000 متر مکعبی تا محله های باباشیخعلی و بیستجان به طول کلی 3370 متر اجرا شده که شامل 1170متر لوله چدنی قطر 250 میلیمتر و 2200  متر لوله پلی اتیلن قطر 200 میلیمتر می شود.

وی در خصوص جمعیت تحت پوشش این طرح افزود: محله های بابا شیخعلی وبیستجان با 3019 مشترک و 6500  نفر جمعیت تحت پوشش این طرح قرار گرفته اند، همچنین  محله بهجت آباد  با 150 مشترک و 500 نفر جمعیت نیز با اجرای خط فرعی  به طول 760متر در آینده به این طرح اضافه خواهند شد.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان هدف از اجرای این طرح را تامین آب پایدار شهر زاینده رود در محله های بابا شیخعلی و بیستجان عنوان کرد و گفت: در این محله ها از نظر ذخیره و فشار آب در زمان های اوج مصرف با مشکل مواجه بودیم که با در مدار بهره برداری قرار گرفتن این طرح، مشکل برطرف و مخزن قدیمی محله بابا شیخعلی نیز که در حریم  محور آزادراه اصفهان - شهرکرد بود از مدار خارج شد.

گفتنی است؛ طرح آبرسانی به باغبهادران از سال 1399 آغاز و بودجه آن از محل اعتبارات عمرانی شرکت آبفای استان اصفهان تامین شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه